1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ned 1,2,3 geen signaal, software upgrade Samsung H380R niet mogelijk

Discussie in 'Samsung DCB-H380 (HDTV)' gestart door tvdh!, 24 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ned 1,2,3 geven de volgende melding: Geen signaal(controleer kabel) Irdeto E48-32. Tevens is software upgrade bij de Samsung H380R niet mogelijk. Deze Optie is grijs. Fabrieksinstelling terug zetten is wel mogelijk want dat heb ik gedaan. De rest van de zenders , ook HD zenders werken wel goed?
    Wie heeft hiervoor een oplossing. b.v.d.
     
  2. Hoi,

    software upgrade is bij mij ook grijs, ik denk omdat er geen upgrade is ;) Misschien ben ik fout...

    Ik heb dus E38-32 bij Ned 3 HD en History HD, en enkele blokkerige SD zenders...
     
  3. Ik heb deze week elke dag Ziggo telefonisch proberen te bereiken maar je komt er niet door.
     
  4. Ziggo is zeker erg moeilijk bereikbaar telefonisch.

    Je zou een ander netwerknummer kunnen proberen (indien Groningen, 9600 volgens gebruiksaanwijzing: moet 9700 zijn, en weg waren mijn foutmeldingen). Blokkerigheid zat hem in bekabeling/stekkers/doos en/of coax ingang HD-ontvanger.
     
  5. Van de week heb ik een update van de ontvanger gedaan.
    Ik hoopte op een oplossing voor het af en toe onderbreken van het geluid op de Ned HD zenders (1, 2 en 3).
    Eerst leek het inderdaad verdwenen te zijn, maar dat was te vroeg juichen.
    Verder lijkt het zappen iets sneller, maar dat weet ik niet zeker.
    Beeldkwaliteit van NL is af en toe wel top, vooral bijvoorbeeld bij studio voetbal op zondag en sommige sportuitzendingen (Campions league en EK Hochey)
    Nu Sasha de boer nog in HD :wink:

    Er zijn een paar zenders die moeilijk te bekijken zijn (steeds de melding "geen signaal controleer de kabel"), een onzin bericht omdat alle andere zenders gewoon werken.
    Vooral bij National Geographic HD heb ik er last van. erg irritant:evil:
    Dit was ook al voor de update zo.

    De update software optie in het menu is nooit grijs, ook niet als er geen update beschikbaar is. Dat wordt gemeld na een tijdje zoeken., Vindt hij er wel een kun je gewoon na een OK klik doorgaan.
    Werkt zoals het hoort dus.

    Al met al ben ik wel behoorlijk tevreden met mijn Samsung HD ontvanger, maar er zijn altijd puntjes ter verbetering, zeker als dit met een update kan...
     
  6. Netwerkcode voor Zwolle moet 9300 zijn. Waarschijnlijk mis je nu ook een paar duitse zenders. Het missen van 1,2,3 in HD is vaak een foute netwerkcode.
     
  7. het netwerk nummer is 9003. Controleer eerst of je het juiste netwerk hebt gebruikt tijdens de installatie.

    Op welke zenders heb je geen signaal, de SD of de HD zenders ??
     
  8. Zwolle 9300 geeft bij mij 0 zenders!!
    Frequentie 36900 MHz
     
  9. Bij 9003 werkt alles perfect. In het boekje van Ziggo staat Bij de postcode 7900 maar dat is niet juist. Wel een vreemde foutaanduiding"Geen signaal(controleer kabel)
     
  10. NED 1,2 en 3 werken nu goed in HD bij een 9003 instlling maar de volgende zenders werken niet goed:
    Sport 1 is zwart wel geluid
    Sport 1-2 is zwart wel geluid
    Euronews geeft blokjes
    Politiek geeft blokjes
    Journaal 24 geeft blokjes
    CNBC Europe geeft blokjes
    Nickelodie geeft blokjes
    Eurosport geeft blokjes
    Animals Planet geeft blokjes
    MTV geeft blokjes
    TMT geeft blokjes

    Wie heeft hier nog meer last van?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina