1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Help!!! Ik geef ze nog 5 dagen bij Ziggo

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door jingles, 24 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Als er niet snel iets gebeurt ben ik misschien wel snel weg bij die club van ziggo... hoorde vandaag van een collega dat ADSL2 hier prima is. Dan doe ik het wel met 20 MB/s internet, telefonie en interactieve TV van KPN voor een stuk lager bedrag.
     
  2. ja of paar tientjes meer glasvezel....... :cool:
    ik geef ziggo ook nog een paar weken net zoals mijn buurman en anders gaat hier de boel ook terug naar Kliko!!

    natuurlijk kan het een keer voorkomen dat er een storing is maar ga dan niet de storing afschuiven naar klanten router, firewall, virus scanner, opnieuw opstarten, uitzetten en 20min wachten enzzzzzz.
     
  3. Bedankt iedereen die me wil helpen.

    Maar ik heb ze via de mail mijn 06 nummer gegeven zodat ze mij zelf maar eens bellen ipv ik hun.

    dat doen ze niet,,gek he!!!!!!:no:

    Maar mijn keuze is al gemaakt modem retour en terug naar adsl,

    Het was maar voor te proberen.

    Erg jammer.

    Oooo,trouwens mijn tv ontvanger na 3 weken ook nog steedts niet,dus ook nog geen eredivisie live dit weekend.

    Maar wel iedereen hier bedankt voor jullie advies en waarheid.

    Ik heb me idd heel erg vergist in mb en mbps enz enz,dacht dat basis sneller was dan adsl maar dat was niet zo.

    Groetjes,
     
  4. Bij mij flapperde de verbinding tot een week geleden ook en opeens was het opgelost, nu doe ik de scantest en zie ik het volgende

    [​IMG]

    De upload moet toch zijn 64 Qam en niet 32Qam, dit hebben ze waarschijnlijk aangepast omdat ik anders de beloofde upload nooit gehaald zou hebben ...

    De Frequentie 36.01 MHZ en Docsis 2.0 (?) is toch nu 3.0 ? Ook een beetje vreemde he ! :?

    De snelheid daarentegen is wel goed, zie onder maar toch is het niet allemaal zoals het zou moeten zijn, ben benieuwd wanneer ze dit weer aan gaan passen en de problemen wederom beginnen.... :shock:, het zal namelijk zoals gewoonlijk bij Ziggo niet zonder slag of stoot gaan.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 aug 2009
  5. Wat betaal jij per maand aan internet?

    Welk pakket heb je dan?
     
  6. Ik heb het complete all-in- 1 extra van 64,95 met digitaal, telefonie en 50 mbit internet ! (daarnaast nog extra dtv pakket voor 9,95)

    Wat bij mij is gebeurd en veel heeft verholpen is een nieuwe wandcontactdoos die liet de lage uploadfrequentie niet door, nu wel, en daarnaast hebben ze nog wat gedaan, in de centrales omdat ik een hele middag offline was, maar wat dat was, daar hebben ze me niet van op de hoogte gesteld.

    Toen ik het modem kreeg heeft het een week of drie a vier geduurd voor het allemaal stabiel was (flapperende up en down), maar nu is 't stabiel, hoop dat 't zo blijft. :wink:
     
  7. net terug van sporten.

    even de pc aan gezet en maar weer snel afsluiten. :cry::cry::cry::cry:

    even een mailtje van 6mb versturen na 2x proberen gelukt.
    zucht.:giveup:

    [​IMG]
     
  8. [FONT=&quot]Na wat hobby’n en uitzoeken is het me toch gelukt om mijn DC3.0 modem op een andere downstream frequentie te zetten en wat is het resultaat !!!!!

    [/FONT] [FONT=&quot]Stuk sneller dan de andere downstream carriers !!

    Dit doet me denken in Maart toen had ik ook een probleem met bepaalde downstream frequenties.

    [/FONT] [FONT=&quot]In mijn oog is er capaciteit’s probleem met de UBR’s of [/FONT]Load balancing[FONT=&quot] wat niet werkt waardoor de modems op 1 poort blijven inloggen.

    [/FONT] Het wordt tijd dat ziggo eens wat knappe monteurs naar de bekende hub’s sturen of evt de leveranciers van de apparaturen[FONT=&quot].[/FONT]
    [FONT=&quot]
    En niet de standaard HOME PLANHOLDS monteurs ala wantcontact doos vervangen.[/FONT]

    [FONT=&quot]Zie nu de resultaat qua snelheid.[/FONT]


    [FONT=&quot][​IMG]
    [/FONT]

    [FONT=&quot][​IMG]
    [/FONT]

    [FONT=&quot][​IMG]
    [/FONT]

    [FONT=&quot][​IMG]
    [/FONT]
     
  9. Je moet er wel rekening mee houden dat elke nacht de kanalen automatisch herverdeeld worden in Multikabel gebied, dus je hebt kans dat je dan weer teruggezet wordt op het kanaal wat niet goed werkt bij jou. Capaciteitsproblemen denk ik niet, ik denk eerder aan een stoorsignaal in jouw wijk op dat betreffende kanaal. Een ruisbron komt vaker voor en moet ter plekke opgelost worden.

    Als je me je postcode/huisnummer/slechte-frequentie/mac-adres-modem in een PM wilt doorgeven kan ik dat wel laten landen op de afdeling die hier naar kan kijken via onze contacten bij Ziggo. Dat gaat vermoedelijk sneller dan het traject via de helpdesk in dit geval.
     
  10. Hier is het ook een drama!
    Gisteren kwamen we niet hoger dan 7mb.
    Vanmorgen ineens 25mb....dachten al van joepie ...maar nu...

    [​IMG]

    Bellen heeft geen zin, ze geven alleen de standaard antwoorden
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina