1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Help!!! Ik geef ze nog 5 dagen bij Ziggo

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door jingles, 24 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. dj-scratch

    dj-scratch Forum Member

    Berichten:
    417
    Dan names hele wijk brief sturen aangetekend met iedereen ze handtekening eronder

    Dat wil nog wel eens helpen

    Anders mooie strijkerbom in casema kastje buiten en hopen dat ze alles vervangen :D

    IN ergste geval zit je dan paar maanden zonder tv en i-net :P
     
  2. Freaks

    Freaks Forum Member

    Berichten:
    188
    mja bellen en schrijven heeft geen zin. Je krijgt een standaard reactie van ( we zijn er mee bezig ).

    de boel vernielen heeft ook geen zin.
     
  3. dj-scratch

    dj-scratch Forum Member

    Berichten:
    417
    Je kan wel een termijn eisen

    Maarja als er bv een kabel duuk is en er meot bv gegravenw orden dan is ziggo weer afhankelijk van de gemeente met vergunningen aanvragen

    Je zou compensatie kunnen eisen wegens een niet goed werkend product
     
  4. TRaSH

    TRaSH Forum Member

    Berichten:
    1.207
    wat heeft dit allemaal te maken met de topic starter zijn vraag en of probleem ?
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
  5. dj-scratch

    dj-scratch Forum Member

    Berichten:
    417
    Heel veel

    Er is iets niet goed bij hem/hun en wij proberen met suggesties hem/hun verder te helpen.
     
  6. TRaSH

    TRaSH Forum Member

    Berichten:
    1.207
    volgens mij heeft de topic starter het over een A1Basis,
    en als je het goed leest is er niks bij hem aan de hand want hij haalt gewoon de snelheid die hij behoort te halen.
    Pleasure heeft het over een A1E en een docsis 3 modem.
    lees ook dat de hele wijk er last van heeft.
    lijkt me ook niet iets met de topic starter probleem te maken.
     
  7. dj-scratch

    dj-scratch Forum Member

    Berichten:
    417
    Dat bleek nu ja :)

    Problem solved factuur komt er aan :P
     
  8. TRaSH

    TRaSH Forum Member

    Berichten:
    1.207
    :schater: :thumb up:
     
  9. ardegraaff

    ardegraaff Forum Member

    Berichten:
    29
    Ga je me nu vertellen dat het via het contactformulier echt werkt dat er contact wordt opgenomen en iemands probleem wordt opgelost?!
    Nou, ik heb sinds 19 augustus 4 keer de helpdesk gesproken en 2 keer zo'n formulier ingevuld en er gebeurt.... helemaal niets helaas. Ja, er wordt steeds een ander verhaal door de helpdesk afgestoken:
    a. Het modem is niet geactiveerd (klopt niet, activatie was gelukt en internet connectie kwam, weliswaar met foutieve aantal streams, op).
    b. Modem zou na het 10 sec. indrukken van het reset knopje de correcte firmware krijgen en dan zou alles werken.
    c. Er is een groepstoring in het dorp waar u woont (er zijn daar nog 14 gevallen gemeld hoor ik van een collega), dat soort problemen worden doorgaans binnen 8 uur opgelost, morgen is alles in orde.
    Ik word er zo langzamer moedeloos van.
     
  10. Freaks

    Freaks Forum Member

    Berichten:
    188
    hallo ardegraaff
    wij weten er alles van.
    welkom bij de club van Ziggo :oyeah:

    volgens mijn staan we al een tijdje te wachten bij de indiaan ‘Howling Wolf’ ....... en de ADSL jongens hebben de sneltrein genomen met de stoute meisjes…….
    :pompom::pompom::pompom::pompom::pompom:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina