1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Help!!! Ik geef ze nog 5 dagen bij Ziggo

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door jingles, 24 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wie kan mij hier aub helpen want bij Ziggo zelf houden ze mij aan het lijntje,voor 10 cent per minuut,en dat 2 uur lang al in totaal.

    Wil iemand mij hier nog aub helpen?

    Ik weet het zelf ook niet meer,want ze zeggen bij Ziggo dat ze pas na een week info uit mijn modem kunnen lezen?
    Vreemd maar oke,

    Vandaag nog eens gebelt,en weer niks verder gekomen.

    Ik heb al mijn modem gegevens verzameld voor de betere Ziggo kenner op dit forum.

    De upload en download is om te huilen.

    Vorige week stond na 100 keer resetten de snelheid 7x hoger,maar dat was nog niet om naar huis te schrijven,want ze beloven meer dan 1 mb voor een basis alles in 1 Pakket.

    Trouwens alles in 1 ?????? ik heb na 2 weken nog steedts geen digitaal tv kastje ontvangen!!!!

    Dit is dus niet alles in 1 maar alles appart toch?

    Sorrie dat ik zo boos ben maar het moest er effe uit.

    Hier zijn al mijn gegevens,ik hoop dat jullie het wel weten,of ooit zelf hebben meegemaakt.

    Download
    Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in NederlandKlaar[​IMG] 128.1 KByte/sec
    (=1025 kbps)Upload
    Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalenKlaar[​IMG] 16.9 KByte/sec
    (=135 kbps)Connection
    Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland.Klaar[​IMG] 348.0 Conn/minPing test Nederland
    Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt)Ping niet mogelijk[​IMG] 0.0 ms

    Frequency
    228000000 Hz
    Signal to Noise Ratio
    38 dB
    Downstream Modulation
    QAM256
    Network Access Control Object
    ON
    Power Level
    -5 dBmV
    The Downstream Power Level reading is a snapshot taken at the time this page was requested. Please Reload

     
    Channel ID 3 Frequency 52000000 Hz Ranging Service ID 6472 Symbol Rate 2.560 Msym/s Power Level 43 dBmV Upstream Modulation [3] QPSK
    [3] 16QAM
    [2] 64QAM
    Total Unerrored Codewords 60319653 Total Correctable Codewords 68 Total Uncorrectable Codewords 0
    UPSTREAM CHANNEL ID 3
    Favorite Frequency (Hz):
    228000000

    Software Loopback
    Enabled
    Up
    0.000
    n/a
    Ethernet CPE Interface
    Enabled
    Up
    100.000
    00:21:43:D5:32:09
    RF MAC Interface
    Enabled
    Up
    0.000
    00:21:43:D5:32:08
    RF Downstream Interface
    Enabled
    Up
    55.616
    n/a
    RF Upstream Interface
    Enabled
    Up
    15.360
    n/a
    USB CPE Interface
    Enabled
    Down
    12.000
    00:21:43:D5:32:0B
    PacketCable Embedded Interface
    Enabled
    Up
    0.000
    00:21:43:D5:32:0A

    lOGS
     
    2009-08-24 17:38:20 7-Information B401.0 Authorized 1970-01-01 00:00:20 3-Critical R02.0 No Ranging Response received - T3 time-out 1970-01-01 00:00:15 3-Critical R02.0 No Ranging Response received - T3 time-out 1970-01-01 00:00:11 3-Critical R02.0 No Ranging Response received - T3 time-out 1970-01-01 00:00:10 3-Critical R02.0

    Software Loopback
    Enabled
    Up
    0.000
    n/a
    Ethernet CPE Interface
    Enabled
    Up
    100.000
    00:21:43:D5:32:09
    RF MAC Interface
    Enabled
    Up
    0.000
    00:21:43:D5:32:08
    RF Downstream Interface
    Enabled
    Up
    55.616
    n/a
    RF Upstream Interface
    Enabled
    Up
    15.360
    n/a
    USB CPE Interface
    Enabled
    Down
    12.000
    00:21:43:D5:32:0B
    PacketCable Embedded Interface
    Enabled
    Up
    0.000
    00:21:43:D5:32:0A

    Download
    Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 128.1 KByte/sec
    (=1025 kbps) Upload
    Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 16.9 KByte/sec
    (=135 kbps) Connection
    Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 348.0 Conn/min Ping test Nederland
    Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Ping niet mogelijk 0.0 ms
     ​
     
     
     
     
  2. even voor de duidelijkheid je hebt een a1 basis ? Die test heb je die bij speedtest.net gedaan ? Kan geen plaatjes zien met me mobiel. Met of zonder router. Bekabelt of draadloos
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
  3. Is het alles in 1 basi pakket geinstalleerd door een monteur?
    Heeft hij ook telefonie geinstalleerd en werkt het?
    Wilt u hier een speedtest draaien?
    Maakt u gebruik van een router?
    Wilt u daarna de test ook draaien in de veilige modem?
    Wat gebeurd er na 5 dagen?

     
  4. probeer eens in veilige modus met netwerkondersteuning dezelfde test te doen.

    volgens mij is alles aan de ziggo kant prima in orde. en heb jijzelf een
    software/syware/adware probleem.

    laat je veilige modus snelheid eens weten.

    berrie
     
  5. snelheidsproblemen

    Hallo jingles,

    We vinden het vervelend dat je niet je internet snelheid behaald die je zou moeten hebben. Hiermee willen we je graag helpen.

    Zou je daarom het speciale webteam formulier in willen vullen dan zullen wij zo snel mogelijk contact met je zullen opnemen.

    https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam

    Met vriendelijke groet,
    Ziggo webteam Alex
     
  6. De snelheid voor Alles in 1 Basis is 1Mbit (0,125 MByte), precies de snelheid die je haalt. Als je sneller internet wilt, dan zul je een ander pakket (zoals Alles in 1 Plus) moeten nemen

    De upgrade wordt uitgevoerd vanaf 1 oktober verhoogd, zoals op de website vermeld staat.
     
  7. De snelheid die Ziggo belooft voor een alles-in-1 basis is:

    1Mbit/sec download en
    0.15 Mbit/sec upload

    Dit wordt per 1 oktober 2009:
    1.5Mbit/sec download en
    0.25 Mbit/sec upload

    Zie: http://www.ziggo.nl/producten/internet/snelheidsverhoging

    Dus waar je gelezen hebt over de belofte dat het veel hoger is weet ik niet. Alles-in-1 Plus is wel een stuk sneller


    Dat klopt dus vrijwel helemaal met wat je pakketspecificatie zegt.

    Ofwel er is met je snelheid niets mis.
     
  8. Ik geef Ziggo nog 4 weken de tijd!!!!

    Ik geef Ziggo nog 4 weken de tijd!!!!

    Ik ben het nu ECHT ZAT!!!!!
    Al vanaf maart heb ik problemen met mijn internet traag!!!!
    Oplossing was bij mijn docsis 2.0 andere downstream frequentie op te slaan en werkte weer voor een tijdje.

    Nu sinds 3 weken heb ik mijn nieuwe docsis 3.0 en dit is echt gewoon triest!!
    Precies de downstream frequenties die problemen gaven bij mijn vorige modem, helaas kan ik de frequenties nu niet meer veranderen (pass of the day).

    Ik heb al 8x gebeld en er gebeurd gewoon niets!! Ze blijven je aan het lijntje houden dat ze er mee bezig zijn.

    Nou ZIGGO ik geef jullie nu nog 4 weken de tijd mocht het dan nog niet opgelost zijn gaat ALLES RETOUR!!!!!!

    Dan maar over naar KPN GLASVEZEL dan maar iets meer betalen maar wel stabieler..... Jammer dat het zo moet gaan :giveup:


    Gem download avond: 3,8mbit
    Gem upload avond: 0,4kb

    Gem download weekend: 2 a 5 mbit
    Gem upload weekend: 0,50


    ping niet lager dan 120ms:no:
     
  9. Monteur al geweest ?
     
  10. Monteur?

    Denk dat de monteur weinig hier aan kan doen, de hele wijk heeft er namelijk last van.

    Pleasure is mijn buurman :mrgreen:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina