1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

nieuw modem ontvangen maar hoef 'm niet

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door extaxi, 23 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. extaxi

    extaxi Forum Member

    Berichten:
    65
    Had jij je modem al binnen?
     
  2. Renatus

    Renatus Forum Member

    Berichten:
    2.207
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Bij je producten op mijn.ziggo zie je een 'eerst mogelijke beÃĢindigingsdatum' met daarachter een datum waarop zonder kosten het abonnement kan worden gestopt.

    Lijkt mij omdat een plus abonnement 15 euro goedkoper is dan een extra abonnement dat deze datum ook geldt voor deze abonnementswijziging.

    Heb het nog even aan Tess van de klantenservice gevraagd, die zegt het volgende:
    Dus met 100% zekerheid kan ik het niet zeggen, helaas. Er staat 'direct', maar dat is wat anders dan 'per direct'.

    Hopelijk staat het in je schriftelijke bevestiging?

    Toevoeging: het annuleren van mijn HD pakket van 3,95 per maand via mijn.ziggo heeft in totaal 7 weken in beslag genomen van opzegging tot op zwart gaan van de zenders.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 aug 2009
  3. PeeWee

    PeeWee Forum Member

    Berichten:
    129
    Ja, het nieuwe modem heb ik al een tijdje in huis en werkt trouwens goed.
     
  4. PeeWee

    PeeWee Forum Member

    Berichten:
    129
    Ik heb nog geen schriftelijke bevestiging ontvangen, alleen een bevestiging per e-mail direct na de wijziging op Mijn Ziggo. Ik kijk het nog wel even aan en anders neem ik contact op met de klantenservice. Bedankt voor je reactie i.i.g.!
     
  5. Mutsie

    Mutsie Forum Member

    Berichten:
    119
    Waarom de nieuwe modem terug sturen? Naar mijn weten is ie idem downgrade-able en maakt het niets uit of je een snelheid hebt van 20mb... Althans dat is toen tegen me gezegd na mijn laatste contact met de klantenservice....
     
  6. extaxi

    extaxi Forum Member

    Berichten:
    65
    ik las behoorlijk wat problemen met het instellen van het nieuwe modem en dat ie nauwkeuriger is.....dan zou ik denken laat mij de huidige maar houden. Maar als iedereen straks deze krijgt kan ik net zo goed deze installeren.

    Reactie van Ziggo

    [FONT=&quot]Het is inderdaad zo dat u voor de nieuwe snelheid van 50 mbit/s een router nodig heeft die deze snelheden ondersteund. De meeste netwerkkaarten daarin tegen ondersteunen deze snelheid wel.

    Mocht u toch een stapje omlaag willen gaan met u abbonement is dit uiterraard geen probleem. En hoe het er nu naar uit zit zullen de snelheden van de internet abbonementen een jaar zonder wijzigingen blijven. [/FONT]
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina