1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Sweex RO002 geeft geen verbinding

Discussie in 'Internet - Eigen netwerk' gestart door atala, 23 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. atala

    atala New Member

    Berichten:
    1
    Beste mensen, eergisteren kreeg ik me nieuw modem binnen ( Arris Touchstone ) en na activatie had ik internet, maar niet met een router ertussen. Vandaag sloot ik het dus aan op me router ( Sweex RO002) en ik krijg dan geen verbinding. ik heb naar de config van me router gekeken en ik krijg voor IP-adres 0.0.0.0 te zien wat erop aanduidt dat er geen ip doorgegeven wordt. Vervolgens heb ik een firmware update gedaan naar ( RO002_FIRMWARE_vTs03-082p.zip ) en nog steeds geen geluk ik heb ik tig keer modem/router aan/uit gezet heeft ook niet geholpen. Ik weet dus nu niet meer wat ik moet doen. Als iemand een oplossing heeft hoor ik het graag !

    Bijvoorbaat Dank.
     
  2. Ed

    Ed Forum Member

    Berichten:
    3.370
    Wel modem opnieuw gestart na aansluiten router?
    En ja, Sweex staat niet echt bekend om de kwalitatief goede producten, maar dat is vooruitlopen op de situatie.
     
  3. TRaSH

    TRaSH Forum Member

    Berichten:
    1.207
    alles uit. Modem aan wachten tot alles brand. Dan router aan. Ga er van uit dat de router op automatisch staat met alles ?
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina