1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

geen dolby digital

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door snuggles123, 22 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. spicers

    spicers Forum Member

    Berichten:
    64
    geen dolby NED3 HD?

    Hier ook hetzelfde probleem. vraag me af of het NED3HD signaal nog wel op de goede frequentie zit. de HD kanalen van NED zitten toch in de 800 + MHz range... NED3HD lijkt wel het SD signaal, deze zit immers ook op de 400 range

    gebied Ziggo/@home regio venray
    NetwerkID: 1111
    Symbol Rate 6875
    Kwaliteit 100
    Sterkte +-50
    NED3HD 498.00Mhz, SR6875, 64 QAM BER: 0

    het wordt zo langzamerhand toch echt vervelend. dat er wat "getest" wordt is oke, maar laat het dan weten. niets is zo vervelend als geen openheid van zaken.... dus ziggo...spreek... dit siert je dan ook wel weer. nu genereert het alleen maar frustratie...
     
  2. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086

    stuur even een PM naar TVDigitaal, hij wil er vast wel even naar kijken
     
  3. spicers

    spicers Forum Member

    Berichten:
    64
    done...
     
  4. hdfanaat

    hdfanaat Forum Member

    Berichten:
    11
    geen dolby digital op Ned3 HD

    Is er al enig zicht op een oplossing?
     
  5. ArChie

    ArChie Forum Member

    Berichten:
    5.240
    Als anderen in Ziggo/@Home gebied ook nog steeds geen Dolby Digital geluid hebben bij Nederland 3 HD dan ligt dat aan Ziggo/@Home, want hier in Ziggo/Multikabel gebied is wel gewoon een Dolby Digital geluidsstream aanwezig bij dit kanaal.
     
  6. crapz0rs

    crapz0rs Forum Member

    Berichten:
    839
    Soms denk ik wel eens, valt het die technische Ziggo mannen thuis niet op als ze TV loeren ?

    Nog steeds geen Dolby op Ned3HD overigens.
     
  7. spicers

    spicers Forum Member

    Berichten:
    64
    Schijnbaar niet, anders hadden ze er al iets aan gedaan....:cry:

    heb trouwens nog steeds niks gehoord na mijn PM. blijft mijn vraag waarom dit niet wordt opgepakt door het "ziggo webteam dtv" volgens mij echt een klusje voor hun.... valt trouwens op dat het aantal reacties van deze club "ziggo webteam..." zeer summier is, dacht dat het in leven roepen van deze mannen en of dames er toe moest leiden dat zaken sneller worden opgelost...

    anyway: nog steeds geen dolby op NED3HD. ziggo/@home gebied.... zucht
     
  8. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.669
    Ha, dat is zo herkenbaar!
    Dat vraag ik mij nou ook zovaak af, kijken die lui van de technische dienst nou nooit zelf naar de zenders waarvoor ze technisch verantwoordelijk zijn?
    Maar blijkbaar interesseert het hun in het geheel niet. :shock:
     
  9. ArChie

    ArChie Forum Member

    Berichten:
    5.240
    Wat doen ze nu eigenlijk in het Network Operations Center (NOC)? Of is dat alleen voor de show?
     
  10. catastrofus

    catastrofus Forum Member

    Berichten:
    4.747
    Waarschijnlijk zijn die mannen van noc in de leer geweest bij de noccers van Canal Digitaal. Die vergeten iedere week ook zaken om te schakelen in het weekeinden vanwege de gedeelde kanalen... Zoals Sport1/EL1 enz...

    Gert.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina