1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

afsluiting telefoon

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door bezoeker, 21 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    ik kwam er op een pijnlijke wijze achter dat Ziggo mijn telefoon had afgesloten en ook de digitale televisie had afgesloten, zonder mij hierover te informeren.

    Ik ben begin vorig jaar verhuisd en de helpdesk vertelde mij dat Ziggo heeft totnutoe aanmaningen verstuurd naar mijn oude adres voor een openstaand bedrag van € 16,25 dat Ziggo om een of andere reden niet automatisch heeft geincasseerd.
    Aansluitkosten die Ziggo in rekening gaat brengen € 29,95

    Hierbij de waarschuwing om altijd te checken of er een openstaand bedrag is bij facturenoverziciht bovenaan dient het saldo € 0,00 te zijn.
    :no:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina