1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Uitbreiden van diensten: gaat dat wel goed?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door svmnb, 21 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De administratieve capaciteiten van casema waren rampzalig. Is dit bij Ziggo beter, slechter of hetzelfde?

    Hoe groot is de kans dat Ziggo de enige dienst (DTV) die ik afneem en nu wel werkt, verkloot als ik aanvullende diensten wil afnemen?
     

  2. Ziggo is wat traag, maar 99% zeker dat het in 1 keer goed gaat. Heb wat geduld met de aanvraag en zeg niet van te voren oude abonnementen op. Doe dat pas als alles functioneert. De kosten daarvan verdien je snel genoeg terug. Je wilt toch niet de kans lopen om zonder internet en telefoon door het leven te moeten.
     
  3. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Als je de extra diensten aanvraagt krijg je de gemaakte afspraken op papier.
    Ook kun je de status volgen in je "Mijn Ziggo" bij Orderoverzicht.
    Die startdatum is vrij kloppend. Echter vergeet niet dat het overzetten cq actief maken van telefonie wat extra dagen in beslag lkan nemen. Hier zo'n 5 dagen ivm de portering. Je kunt over het algemeen wel bellen maar nog niet gebeld worden.
    Als je van Ziggo een nummer krijgt zal het waarschijnlijk sneller of direct werken. Het porteren van een nummer duurt wat langer.

    De tip van Gerardus is goed. Hou nog even je andere abbo's actief. Mocht er iets mis gaan, waar dan ook, dan zit je in ieder geval niet zonder internet of telefonie. Die extra maand is goud waard als er iets mis gaat.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina