1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Bestellen Alles in 1 wil maar niet lukken :(

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door mlamberts, 21 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Na heel erg veel moeite met het bestellen en activeren van Interactieve TV bij ziggo in Mei dit jaar, werkte dit half Juli eindelijk (op een hoop netwerkfouten na de laatste tijd..)

    Nu dacht ik 1,5 week geleden, goh, laat ik mijn Telfort ADSL abbo eens opzeggen en Alles in 1 van Ziggo nemen voor de snelheid ;)

    Nu, anderhalve week later is de orden NOG NIET geplaatst!!!
    Ik heb intussen wel Telfort opgezegd en ben bang dat het voor die tijd niet goed gaat komen :roll:

    Wat is het geval:

    Ik ben vorig jaar in mijn nieuwe huis gaan wonen en heb daar een nieuw klantnummer gekregen.
    Mijn oude smartcard is echter op mijn oude klantnummer blijven staan.

    Ziggo zou 2 maanden geleden mijn oude smartcard naar mijn nieuwe klantnummer verhuizen en deze syncen.
    Dit is niet gelukt en heb op advies van Ziggo een nieuwe smartcard extra gekocht bij It's en deze onder mijn nieuwe klantnummer geregistreerd.

    Voor zo ver alles ok!!!

    Echter nu blijkt dat ik geen alles in 1 kan aanvragen omdat die OUDE smartcard in het systeem "hangt"!!????

    Is het zo moeilijk om die oude smartcard UIT het systeem te gooien, gewoon weg, klaar en mijn bestelling van alles in 1 te voltooien?

    Ik ben bang dat ik zonder internet kom te zitten als dit zo nog langer gaat duren, ZIGGO waarom moet het zo moeilijk:?:


    Is er toevallig hier een TECHNISCHE ziggo medewerker die mij kan helpen en die oude smartcard uit het systeem kan gooien en mij alles in 1 bestelling met spoed door kan laten gaan????

    Alvast bedankt....!!! :thankyou:
     
  2. Weet niet wat bij ziggo nou fout gaat.
    Maar bij overstappen moet je je nieuwe provider je abbo laten opzeggen.
    Anders gaat het echt fout.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina