1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Verkeerde modem / router?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door MrLee86, 20 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. MrLee86

    MrLee86 New Member

    Berichten:
    2
    Hallo allemaal,

    Ik heb sinds vandaag alles-in-1 extra van ziggo. De monteur heeft het zojuist geinstalleerd en alles werkt, maar...

    In plaats van de beloofde 50 mbit blijf ik steken op 20 mbit. Ik heb dit getest op een nieuwe computer rechtstreeks verbonden met de router middels een netwerkkabel.

    Ik begin sterk het vermoeden te krijgen dat de monteur het verkeerde modem heeft geinstalleerd.

    Ik ben voorzien van :
    Motorola SBV5120e (modem)
    Netgear WGR614v9 (router)

    Klopt het dat dit modem de 50 mbit niet aankan en ik daardoor maar blijft steken op 20 mbit?
     
  2. Phenom

    Phenom Forum Member

    Berichten:
    39
    Als je zelf even op dit forum gaat kijken zal je zien dat je het antwoord snel gevonden heb.
    Zelf wat onderzoek kan geen kwaad.
     
  3. awende

    awende Forum Member

    Berichten:
    38
    Je vermoeden is juist, je hebt een oude modem gekregen.
     
  4. MrLee86

    MrLee86 New Member

    Berichten:
    2
    Sorry, ik heb inderdaad wat gemist. Er staat inderdaad op dit forum dat het modem verouderd is, maar ik vindt het een rare gang van zaken. Eerst leveren ze op 20 augustus een oude modem. En vervolgens zou ik voor 1 september (net zoals alle andere ziggo klanten) een nieuw modem moeten krijgen?

    Dat wordt dus weer tijd voor een telefoontje...

    Heel erg bedankt voor de reacties.
     
  5. Sjaool

    Sjaool Forum Member

    Berichten:
    2.869
    Als het goed is krijg je vanzelf het nieuwe modem alsnog thuisgestuurd.
    Zoek het forum er nog maar eens op na. Je bent niet de enige waarbij dit is gebeurt.
     
  6. thunder8

    thunder8 Forum Member

    Berichten:
    18
    Heb een maand voordat de snelheidsverhoging erdoor kwam ook de oude modem nog gekregen en tot op heden ook nog geen nieuwe gezien.

    Vorige maand gebeld, want ik wil natuurlijk graag gebruik maken van de nieuwe snelheden, echter hoorde ik toen al dat het tot eind deze maand kon duren, voordat de nieuwe modem werd uitgeleverd.

    Zo net nog ff gebeld, want heb nog geen nieuwe modem en de maand is toch echt bijna voorbij, maar nu heeft men weer een storing in het interne systeem, waardoor die informatie niet te zien was..... :?

    Al met al zit ik ook al erg lang te wachten en snap nog steeds niet waarom destijds niet meteen de nieuwe modem is uitgeleverd. Kan straks voor 12€ weer een modem aangetekend terugsturen....
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina