1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Komt er al snel een nieuwe Firmware-update?

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door ronvm, 20 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Oké, dan is het goed. Ik dacht al kan hij meer dan de gebruiksaanwijzing doet geloven? Zou toch wel mooi geweest zijn. Maar het neemt niet weg dat de Cisco goede firmware moet hebben en daar ga ik Ziggo maar een brief over sturen, lijkt me de enige mogelijkheid.
     
  2. Als je een voorbeeld brief hebt kunnen alle teleurgestelde gebruikers dezelfde brief sturen! Zou handig zijn ...
    En een kopie naar Kassa ...?
     
  3. Misschien als ik de brief heb gemaakt zal ik hem publiceren zodat iedereen er gebruik van kan maken, maar allemaal dezelfde brieven lijkt wel een hetze.

    Een kopie naar Kassa? Nou niet door mij, ik wil geen revolutie ontketenen maar gewoon aan Ziggo vragen of er wat aan gedaan gaat worden. De ontvanger staat nu alweer een week stil en dat kost me geld op niks af. Ik denk dat daar ook mensen zitten die het begrijpen en er iets mee kunnen. Ik ga voorlopig nog niet opzeggen.
     
  4. Opzeggen ook niet, als het werk is het leuk. Alleen veeel storingen. En onduidelijk wat je krijgt. Veel Series bv. incompleet. Geen keuze in eng/nl audio bij VOD diensten.
    Het is nu een matige voldoende met te veel storingen. Men betaalt voor een dienst. En ik heb het gevoel dat ik een beta/proef product geleverd krijg.Ook is de helpdesk ook nog niet ingericht voor service verlening op ITV/VOD.

    Dus aardig wat werk voor Ziggo om de puntjes op de I te zetten.
     
  5. Absoluut, daar heb je gelijk in. Ik zal dit soort punten ook zeker aanvoeren in mijn betoog. Ik betaal niet voor een beta-oplossing, het apparaat is immers gecertificeerd door Ziggo na een proefperiode. Dus ga ik er van uit dat het dan ook een volwassen product is. Natuurlijk kan er eens een foutje in sluipen, maar dit is een opeenstapeling van 'foutjes' die het plezier behoorlijk veranderen in ergernis. En da's niet de bedoeling van een 'betaal-dienst' lijkt mij. Ik wil nog steeds een oplossing zodat ik het apparaat straks weer zorgeloos kan gebruiken, voor mijn part duurt dat nog een maand, maar men moet toch wel iets ondernemen richting klanten en communiceer dit richting 'Cisco-gebruikers'. Dan hoeven we niet te klagen of te gissen naar een datum van oplossing. Mocht er iemand van Ziggo meelezen: Dit is absoluut geen aanval op Ziggo, in tegendeel...ik wil er alleen maar uitkomen en ik weet zeker met mij nog veel meer. Maar wees open naar ons toe, we bijten niet en zijn alleen maar blij met een reactie van Ziggo.
     
  6. Wat let je om het zelf die inventarisatie op je te nemen en actie te ondernemen?
     
  7. Niet weerhoudt mij daarvan, maar ik heb nu een brief richting Ziggo laten uitsturen en dan eerst maar eens kijken wat daar uit komt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina