1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Komt er al snel een nieuwe Firmware-update?

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door ronvm, 20 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Is het al bekend wanneer er een nieuwe Firmware-update komt? Ik heb m'n Cisco nu in de kast staan en een Humax 5000c gekocht, want die doet het helemaal perfect. Bij de Cisco had ik last van het zgn. Handshake-probleem sinds ik hem op m'n receiver heb aangesloten (groen/paars beeld, vastlopen, van resolutie wisselen als ik in het menu ging kijken e.d.). Er waren er nog veel meer die daar last van hadden, dus vraag ik mij af wanneer de nieuwe update komt.

    Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? Want nu is het wel erg zonde om hem niet te gebruiken, zeker omdat ik hem via Ziggo gekocht heb en hem dus min of meer "afbetaal" (wat een rot woord maar zo is het wel). Maar sinds de aanschaf van de Humax eens een avond zonder problemen kunnen kijken/zappen etc. Ik weet zeker dat de Cisco een heel goed apparaat is, maar helaas de firmware niet van goede kwaliteit is. Want als hij gewoon werkt, is het een plaatje en het geluid perfect.
     
  2. Waarom zou je hem niet, via Marktplaats oid, verkopen als je nu een Humax hebt? Is de Cisco ergens beter in?

    Het lijkt me een verademing een apparaat dat werkt zonder vastlopen en waarbij je de zender volgorde kunt instellen.
     
  3. Ja de Cisco heeft natuurlijk V.O.D., een harde schijf etc. De Humax heeft dat niet, maar ook vanavond wederom zonder storingen of andere problemen TV kunnen kijken. En iedereen maar zeggen dat het aan mijn nagelnieuwe receiver zou liggen, en ik maar volhouden dat het aan de Firmware van de Cisco ligt.:!:
     
  4. Dat zou ik nog maar even volhouden want bij mij is het niet anders en de andere (niet Cisco) hdmi-apparatuur werkt vlekkeloos.
     
  5. Ik ben blij dat te lezen, want je gaat wel eens aan jezelf twijfelen als er volgehouden wordt dat het aan je apparatuur zal liggen wat net nieuw is en heel veel geld gekost heeft. Ook de aanschaf van een Humax is niet gratis (€ 199,= maar liefst). Da's toch weer een extra uitgave bovenop het 2-jarig contract wat ik met Ziggo heb afgesloten. Ik hoop dat er iets gaat gebeuren binnenkort want dit kunnen ze niet maken richting ons klanten. Er moet toch iemand zijn die opstaat en het gaat inventariseren om vervolgens actie te ondernemen? Zonder nou een revolutie te ontketenen, maar wij betalen toch ook netjes voor een apparaat wat niet goed werkt, dan moet Ziggo in dit geval ook zorgen dat het vlekkeloos werkt. Ik heb het niet over een ''Wish'' maar over een vette "Bug". Nogmaals, ik blijf ervan overtuigd dat wanneer deze bug eruit is het een steengoed apparaat is.
     
  6. Heb je al eens overwogen om dat 2-jarig contract te ontbinden omdat de cisco niet functioneert op een manier die je ervan mag verwachten.
    Daar zijn hier op het forum wel eens tips over gegeven.
     
  7. Dat heb ik inderdaad overwogen, maar ik vind het een prachtig apparaat met al die functies die er op zitten en wil gewoon dat het goed gaat werken. Dat lijkt mij niet teveel gevraagd van Ziggo. De opname-mogelijkheid de beeld en geluidskwaliteit vind ik perfect. Daarom heb ik nog geen actie ondernomen om het contract te ontbinden. Misschien is het ijdele hoop maar hoop toch wel dat Ziggo hier iets mee gaat doen, temeer omdat ik niet de enige ben.
     
  8. Ik ben dat met je eens, verkopen en zo kan altijd nog. Het kan voor Ziggo toch niet echt een groot probleem zijn om dit goed op te lossen. En meteen die ethernetpoort beschikbaar te stellen zoals bij de Humax :)
     
  9. Hebben we het over de Humax IRHD 5000c? Die heeft wel een ethernetpoort maar zou volgens de gebruiksaanwijzing niks doen. Doet deze dan wel wat?
     
  10. Nee, dan hebben we het over de Humax 5050c.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina