1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Kapotte Cisco decoder teruggestuurd en nu al 2 maanden wachten op nieuwe. Tips?

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door Irenek, 19 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Irenek

    Irenek Forum Member

    Berichten:
    11
    Hoi Kitaro,

    Inmiddels doet Net Gemist het wel hoor. Ik moest gewoon wat geduld hebben.... :wink:
    De HDMI-aansluiting doet het niet, maar om daar nou weer zo'n traject als de afgelopen 3 maanden voor op te starten, zie ik niet zo zitten. Scart doet het wel.

    Groetjes,
    Irene
     
  2. Irenek

    Irenek Forum Member

    Berichten:
    11
    Helemaal mee eens, Groennom! Heb 2,5 maand lopen tobben met mailtjes en telefoontjes, na een pb aan Kitaro was het binnen een week geregeld. Ben erg blij met dit forum!!!
     
  3. Kitaro1

    Kitaro1 Forum Member

    Berichten:
    328
    De HDMI-aansluting kan wel eens problemen opleveren. Dit is al bij Cisco bekend. Meestal kun je dit oplossen door 1 of 2 keer te resetten.
     
  4. TheGrouch

    TheGrouch Forum Member

    Berichten:
    5.405
    Ziggo:
    Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Ik heb sinds vanavond exact hetzelfde probleem als jij in dit bericht beschrijft.
    Ik heb daarom Kitaro1 maar een PB'tje gestuurd
     
  5. groennom

    groennom Forum Member

    Berichten:
    172
    Dat is erg vervelend. Betekent namelijk dat je al de opnames kwijt bent (je kunt immers geen backup maken omdat alles is dichtgezet).

    Het is mij ook nooit duidelijk geworden wat er aan de hand was (heb het namelijk 2 maal gehad!).

    Suc6 in ieder geval.
     
  6. TheGrouch

    TheGrouch Forum Member

    Berichten:
    5.405
    Ziggo:
    Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Ja dat is inderdaad vervelend

    Dank je, ik heb van Kitaro1 al bericht gekregen dat er een nieuwe cisco aankomt :thumb up:
     
  7. groennom

    groennom Forum Member

    Berichten:
    172
    Wat dat betreft voor iedereen een tip, bel vooral niet met de helpdesk. Dan gaat het heeeeel lang duren (duurt enkele weken voordat je een RMA krijgt welke je met de decorder moet terugsturen. Na ontvangst van de decoder met RMA krijg je pas een nieuwe. Ga ervan uit dat je dan minimaal 4 weken verder bent).

    Een PB aan een van de medewerkers van Ziggo op dit forum zorgt ervoor dat je probleem echt wordt opgelost. Wat dat betreft een dikke :thumb up: voor de ziggo medewerkers op dit forum.
     
  8. TheGrouch

    TheGrouch Forum Member

    Berichten:
    5.405
    Ziggo:
    Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    De nieuwe cisco is vandaag binnengekomen, en werkt :thumb up:
    Ik weet alleen niet wat ik met de kapotte cisco moet doen. Ik wilde Kitaro1 hierover een pb-tje sturen, maar helaas is zijn privébox vol.
    Dus als je meeleest Kitaro1, dan hoor ik graag (evt via pb) wat de verdere procedure is.

    edit: krijg net een brief met retourstikker waarin de procedure staat :rolleyes:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 sep 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina