1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

wat moet ik nu gaan doen weet het echt niet meer.

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door michiel2300, 19 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. beste forum leden,

    begin mei, heb ik net na de introductie van interactieve televisie gebruik gemaakt van de aanbieding met het tweejarig contract. Tot op heden is dit nog steeds niet adminstratief verwerkt.

    Na de bestelling van het interactief totaal pakket met de aanbieding van de decoder van 130 euro, heb ik bij ziggo de wijziging doorgegeven om van alles in één extra naar alles in één plus te gaan. Ook heb ik sport 1 en het digitaal totaal pakket opgezegd. Dit is per 1 augustus ook daadwerkelijk ingegegaan.

    Ziggo zegt nu, meneer omdat u de downgrade en de digitale pakketen opgezegd heeft konden wij niet uw order voor interactieve televisie verwerken.

    Ik heb de brieven bewaard en het is zo dat ik het interactief totaal pakket plus de decoder van 130 euro vóór de downgrade aanvraag besteld heb. Ziggo keert de zaakjes dus om.

    Maar goed hier kon ik nog wel mee leven dus begin augustus nadat de downgrade verwerkt was ziggo opgebeld om alsnog het interactief totaal pakket te bestellen en dus administratief te verwerken.

    Nu is dus het geval dat door een 'bug' in het order systeem en een 'onbekende' foutcode zoals de medewerker van de klantenservice netjes zei, het pakket dus nog stééds niet adminstratief verwerkt kan worden en ik dus ook nog steeds géén normale facturen ontvang.

    Het probleem op dit moment is dat het kpn internetplus bellen en interactief tv is afgelopen en dat ik dus het kpn nummer wil gaan porteren maar dit kan niet zolang deze order blijft open staan. Ik ben dus ook sinds mei van dit jaar hier al mee bezig, zoals eerder te lezen is. Ik hoop misschien een tip te vinden hier van iemand over hoe ik dit op kan lossen.

    In ieder geval bedankt voor het lezen, want ik heb in ieder geval even de frustratie van mij af kunnen schrijven.

    ps. hoop dat ik het in het goede forum gepost heb ben hier niet zo handig mee.

    Groeten Michiel
     
  2. Aan de hand van wat u al aangaf , kunnen we er van uitgaan dat u wel het "wijzigings" overzicht heeft gekregen,
    Maar dat het verder niet juist verwerkt is geworden door het systeem.

    En inderdaad als er een geboekte order loopt dan kan er verder niets meer aan het abbonement gewijzigd worden.
    En dan zou men hiervoor een vervolg taak voor kunnen aanmaken.

    Nou u gaf aan dat op 1 augustus de wijzigingen die u had doorgegeven ook daad werkelijk van kracht zijn gegaan.
    Dan kunnen we van een "Agree Effective Date" uitgaan en dit zal dan ook de datum zijn die in het systeem aangegeven staat.

    Blijft de order op een gegeven moment op geboekt staan bij welk product dat nou ook is.
    Dan kan er pas een taak aangemaakt worden 14 dagen na de "Agree Effective Date". Als we ervan uit gaan dat dit bij u op 1 augustus is dan is die periode nu al ruimschoots verstreken en zou er bij u hiervoor een taak aangemaakt moeten worden naar de des betreffende afdeling.



    Zit die onbekende foutmelding niet in het order rapport zelf,
    Maar gebeurd dit tijdens het wijzingen/configuren van uw abbo en de rest stond dus goed.
    Dan zal er een taak aangemaakt moeten worden naar een gespecialiseerde afdeling
    die het errorteam heet.
    Dan zal uw account wat bij ziggo in het systeem staat in bewaking worden genomen en mag er verder niets meer gewijzigd worden todat deze afdeling het probleem opgelost heeft en dus weer uit de bewaking heeft gezet.


    Zoals ik net al aangaf is uw order blijven hangen, En zijn die 14 dagen al verstreken. Het order rapport zal ook niet meer automatisch verder lopen.
    En zal er een andere afdeling hier mee aan de slag moeten gaan en dan zullen ze even alles met de hand voor u moeten gaan invoeren.

    Als ze die taak nou gaan doorzetten dan kunt u natuurlijk het beste meteen bij aangeven dat er ook een nummer portatie erbij ingevoerd moet worden. Dan word dit ook bij de taak genoteerd zodat deze afdeling het nummer portatie process ook inwerking kan zetten.



    Nou hoe lost u dit op:

    U zul helaas zelf hier voor even contact moeten zoeken met de ziggo klantenservice
    Waarin u uw probleem in het kort omschrijft en met de vraag of ze het nu wel voor u kunnen invoeren.
    De agent zal dan gaan kijken of alles goed staat in het order systeem.
    Mocht dat allemaal in orde zijn kan hij voor u die order er wel invoeren. Krijgt de agent tijdens het invoeren van de order die onbekende foutmelding dan zal er dus een taak doorgezet moeten worden naar het error team
    Hou er wel even rekening dat het z'n 3 tot maximaal 5 werkdagen voor staat.







    Hopende u zo voldoende geinformeerd te hebben.



    Met Vriendelijke Groet!

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 aug 2009
  3. Aangezien het probleem van topicstarter ondersneeuwde in een discussie over de persoon van de hulpverlener zijn deze berichten gewist.

    Omdat echter nu weer een discussie ging ontstaan over deze moderatie, is deze verplaatst naar hier.

    Commentaar op moderatie prima, maar ook dat verdient dan een eigen plek en moet de oorspronkelijke discussie niet gaan verstoren.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 aug 2009
  4. Aangezien in een eerdere discussie (waarvan de reacties zijn verdwenen) de topicstarter blijk heeft gegeven dat hij/zij geholpen is. Lijkt het mij een goed idee om hier een slotje op te zetten. :idea:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina