1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Alleen nederland 1

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door ibtisam, 19 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanaf vanmiddag heb ik alleen ned.1 op tv De rest krijg ik foutmelding E-19 door. Nou wil ik niet direkt wee bellen , dus kijk eerst op de Ziggosite bij storingen. Nou daar staat niets vermeld. Dan toch maar weer bellen.
    Krijg te horen dat het zo druk is dat het geen zin heft om te wachten. Toch doe ik dat en krijg keuzemenu storingen. Daar stond een bandje op dat er in mijn postcode gebied een storing was. Ik had nog geen enkele gegevens wat betref postcode of iets dergelijks doorgegeven. Dus ik neem aan dat dit landelijk is? En maar weer afwachten en niemand te spreken krijgen? Ik baal hier van.
     
  2. Hier zelfde probleem.

     
  3. Ik heb hier ook regelmatig last van, maar meestal helpt het om de smartcard er even uit te halen en weer er in te doen (Samsung 360).
     
  4. Als het goed is kun je het weer bekijken?:)
     
  5. Klopt, alles doet het weer.
     

  6. Er was ( heb ik gehoord uit betrouwbare bron )
    een storing met het aansturen van de smartcards,
    is later op de dag weer opgelost......dus.....

    :thumb up:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina