1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nog nieuws?

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door nmatheij, 19 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Welke zaken lopen er nog bij Ziggo?

    Ik hoop dat er nog gewerkt wordt aan:
    - Nieuwe programma's
    - Nieuwe HD films (TV-Theek/OnDemand)
    - Uitbreiding Net Gemist, Ooit gemist

    Wat kunnen we de komende maanden verwachten?
     
  2. Wat ik ook wel zou willen is een (email) nieuwsbrief wanneer er nieuwe series/films verschijnen enzo...
     
  3. Ja, dat zou een goed plan zijn.

    Stel dat ik een serie op DVD wil kopen, als die binnen drie maanden in de TV-theek terecht komt hoeft dat natuurlijk niet.
     
  4. Een Gui/interface welke sneller werkt

    Mij lijkt het handig dat de GUI wordt aangepast.
    Wanneer de grote menus van bv de tv-theek uitklappen kost dit te veel tijd.

    Dus geen schuivende menus, maar gewoon lijsten.
    Ook de resolutie mag hoger, dan is tekst beter te lezen en past het op je beeld. Waarschijnlijk is dit gedaan om crt schermen ook van de cisco gebruik te laten maken. Misschien een idee om de resolutie een optie te maken. Of afhankelijk maken van de gebruikte instelling (1080I,720I, ect)

    Groet,

    SnarF007
     
  5. Ik heb inderdaad ook liever een simpele snelle interface, dan een mooi uitziende trage interface.

    Maar volgens mij ligt dit probleem bij Cisco.
     
  6. Lijkt my door Ziggo gemaakt, maar in ieder geval door hun geaccepteerd ....
    Dus wel hun verantwoordelijkheid,... toch?
     
  7. Geen nieuws maar op zich ben ik wel tevreden met het i-tv product. Kreeg dus net een gepeperde rekening. Eigenlijk moet ik ze nog bellen want het is zo'n enorm bedrag en een hele tijd heeft het niet gewerkt, terwijl ik er wel voor betaald heb!
     
  8. Ik heb ze net gebeld, en ....
    We zijn er uitgekomen. De tijd dat het niet heeft gewerkt wordt gecompenseerd in volgende factuur. Snel en heel vriendelijk geholpen. (optie 1/factuur via de helpdesk)
     
  9. Yussi

    Yussi Guest

Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina