1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Siemens Gigaset 450IP

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door 50plus, 19 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben zojuist overgestapt naar Ziggo.
    Daarvoor had ik bij een ADSL provider VoIP.
    Het basisstation van de Siemens Gigaset 450IP was aangesloten op een Fritz!box router. Alles werkte perfect.

    Na installatie van het kabelmodem, sloot ik het basisstation van de Gigaset aan op de kabelmodem. Telefonie werkt nu deels; ik kan wel uitbellen, maar niet gebeld worden. Het antwoordapparaat treedt direct in werking met de mededeling dat de persoon niet gebeld kan worden.

    Wie kan mij verder helpen?

    Met vriendelijke groet
     
  2. Dat kan gebeuren als de portering nog niet volledig is.
    Als dat zo is, dan lost het zich vanzelf op in de komende dagen.
     
  3. inderdaad zoals dieco zegt
    vanaf het moment dat u een kiestoon heeft en doet bellen via het ziggo netwerk gaat portering process 3 faces door lopen

    de overzetting van uw oude provide naar ziggo
    de synchronisatie
    en dan de activatie


    dit kan wel eens 5 dagen duren maar ervaring wijst uit dat het meestal al vrij snel werkt.
     
  4. Gigaset

    Hallo Iempje en Diego,

    Dank voor jullie snelle reactie. Ik heb nogmaals contact opgenomen met Ziggo. Het is inderdaad een kwestie van portering. Men heeft mij verzekerd dat dit binnen een termijn van 6 werkdagen is afgerond.

    50plus
     
  5. Als je de telefoon terug aansluit in de oude situatie kun je nog wel bellen en gebeld worden, pas als de portering rond is kun je hem op de Ziggo modem aansluiten.

    Maar als je het niet erg vind om een paar dagen niet bereikbaar te zijn kun je het gewoon zo laten.

    succes
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina