1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Nieuwe gebruiker: Alles in 1: al problemen bij de aanvraag

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Thomassil, 18 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Thomassil

    Thomassil New Member

    Berichten:
    1
    Ik had niet verwacht dat het aanvragen van een pakket zoveel tijd zou gaan vergen..

    1) Halverwege juni heb ik via de Website van Ziggo een alles in 1 pakket aangevraagd. Daarop volgde een e-mail met de gebruikelijke bedankwoordjes en bevestiging dat ik zo snel mogelijk bericht per brief zou ontvangen.

    2) 2 weken later nog maar eens gebeld. Het bleek dat er geen bestelling in het systeem stond. Ik heb daarna het pakket nogmaals besteld.

    3) 2 weken later nog geen bericht en maar weer contact opgenomen met de klantenservice. De bestelling was nog nooit aangemeld. Alsnog opnieuw besteld. ik kreeg verder het vriendelijke verzoek dan toch maar eens af te wachten....

    4) 2 weken later weer contact opgenomen en wederom was er geen bestelling geplaatst. De helpdesk medewerker gaf wederom de keuze om het pakket opnieuw aan te vragen.... Ik heb toen vriendelijk verzocht iemand anders te spreken. Deze man stelde voor het hele aanmeldproces met mij door te nemen (het daadwerkelijk doorvoeren van de order gebeurd schijnbaar altijd wanneer de verbinding met de beller al is verbroken) Toen bleek dat de order bleef hangen omdat er geen telefoonnummer kon worden toegewezen...

    5) Blijkt inmiddels dat er 4 onvoltooide orders in staan. Inmiddels is de order dan toch handmatig voltooid via een speciale afdeling. In die hele tijd had geen enkele medewerker het heldere moment om eens na te gaan of er een probleem zou kunnen zijn.

    Het is dat ik graag dit product wilde, maar Ziggo moet het dan ook vooral hebben van het product want wat service aangaat is deze wat mij betreft nalatig en zelfs onbeleefd...
     
  2. pcvroon

    pcvroon Forum Member

    Berichten:
    37
    Heb daar geen problemen mee gehad werkte al voor ingangsdatum
     
  3. starbbs

    starbbs Forum Member

    Berichten:
    5
    Ach troost je... ben nu 6 weken bezig en nog steeds lukt het ze niet om ook maar iets voor elkaar te krijgen (omzetting z3i -> aio extra)
     
  4. RvdD

    RvdD New Member

    Berichten:
    1
    Alles in 1: al problemen bij de aanvraag

    Hoi
    De wet van Murphy
    Wij hebben precies hetzelfde en als je naar de naam vraagd van de medewerker word je doorverbonden ,waarna je weer in de wacht staat laatste keer ongeveer 20min ,uiteindelijk maar weer een nieuwe afspraak gemaakt voor de monteur deze afspraak staat nu op 4 sept en een boze brief gestuurd naar Martine Ferment Directeur Klantenservice GEEN reactie gisteren de bewuste bevestigingsbrief ontvangen en wat staat erin DINSDAG 8 SEPTEMBER komt de monteur, gelijk gebeld ,ja er staan 2 data in voor de monteur nl 4 en 8 september ,gevraagd naar bevesting sbrief hierover ,nee dat kon hij niet maar ik hoefde geen zorgen te maken monteur komt op4 sept
    Wij wachten af ,(met de rug tegen de muur) sterkte allemaal
     
  5. Hannibal-fmj

    Hannibal-fmj Forum Member

    Berichten:
    30
    ik heb gisteren ook opnieuw bestelling gedaan, de telefonische bestelling van 2 weken geleden was niet verwerkt, wat doen die gasten eigenlijk bij de klantenservice, je een lange tijd aan de telefoon houden en net doen alsof ze je registreren

    zo kun je als ziggo ook slan verdienen
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina