1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

nieuwe modem

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door koos.b, 18 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. twee weken geleden nieuwe modem arris 702 gehad werkt voor geen meter.helpdesk gebeld 10 minuten gewacht dan verbinding alles verteld dan alles proberen en als klap op de vuurpijl vraagd hij welke modem heeft u de arris zeg ik.hij zegd er af halen de oude terug zetten de motorola.en verder kan ik u niet helpen.nou ik heb alles in 1 extra kost aardig.maar met een download van18.9 welerg laag.maar wat moet ik nu doen.hoor niets van ziggo.
     
  2. heb je geen afspraak gemaakt voor een monteur ?
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
  3. nee het werd afgedaan alsof het een hot item was.der is niets gezegd over een monteur de modem kon geen kontact maken.kon hem niet activeren
    ook de hulpdesk niet.en dat was het.
     
  4. bellen en als nog een afspraak maken. Je zal net de pech hebben gehad dat je iemand aan de lijn heb gehad die niet weet waar het over gaat.
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
  5. oke bedankt ga het doen.ik hoop op meer succes.groetjes koos
     

  6. Waarom dan? signaal is in orde anders deed zijn oude modem het ook niet...
     
  7. Nieuwe modem is wel gevoeliger...
     
  8. Ook lage download

    Ik heb het bovenstaande ook (download gemiddeld rond de 20)
    af en toe uitschieters naar 40. vandaag een monteur geweest, dingen doorgemeten-->
    alles in orde. Monteur heeft nieuw modem geplaatst (na vraag van mij) maar er is geen verbetering.

    Als ik op speedtest.net kijk gemiddeld 20/4,7, als monteur de speedtest van ziggo gebruikt is mijn download wel +/- 47/4,7. Ik zeg tegen hem dat ik die ziggo meting niet geheel vertrouw, een slager keurt ook zijn eigen vlees niet.

    Monteur gaat in mijn geval er op terug komen.
     
  9. Helemaal mee eens, maar al die waarden waar het dan om gaat zijn van afstand uit te lezen. De info die tot nog toe bekend is in dit draadje zou echt geen reden voor een monteur mogen zijn.
     
  10. nieuw modem

    heb sinds afgelopen zaterdag ook het nieuwe arris modem, en had meteen problemen.
    De verbinding viel steeds weg, vervolgens met ziggo gebeld en afspraak met monteur gemaakt.
    de monteur is net weer weg (20-08-2009 8:30) en ik heb een nieuw modem gekregen.
    Deze had niks geen problemen met activeren, wat de vorige overigens wel had, en tot nu toe is mijn verbinding nog steeds stabiel.
    [​IMG]
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina