1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

regio Alkmaar, na 18:00 stort internetverbinding in

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door meermeer, 17 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wellicht is het een geisoleerd probleem bij mij. Maar de hele dag 'snel' internet, en nu na 18:00 is het weer drama. (traag, erg traag)

    Ik vraag me af voordat ik ga bellen etc, ben ik de enige die dit heeft? of hebben jullie hier ook last van?
     
  2. Ben je de enige op jouw internet-aansluiting? Een paar kids met P2P software doen ook wonderen ...:schater:

    Mees de Roo
     
  3. Hey,

    De verbinding doet het nu weer super(voor 18:00)

    En ik ben de enige die er gebruik van maakt. En ik leech, download etc ook niet na 18:00...Dus dat is het (helaas) ook niet.
     
  4. na 18:00 als het slecht is, de helpdesk bellen , en vragen hoe de signaal waardes zijn. ook de signaal-ruis-verhouding. zowel down als upstream.

    mogelijk is er een huisaansluiting in je wijk, die een stoorprodukt veroorzaakt.
    en heb jij daar last van. ( en anderen ook)

    suc6 berrie.
     
  5. Dankje. Zal het idd eens doen als de slechte verbinding gaande is...
     
  6. Nou gebeld. Hele dag perfecte verbinding(rechtstreeks modem op PC) en vanaf 16:00 ellende. Meteen gebeld, en hij kon weinig zien. (weinig verkeerds)

    Ik moest melding via webformulier maken, met tijdstip en tijd, en dan zouden ze kijken of het wellicht fout gaat qua dataverkeer rond bepaalde tijden(NOC ging dan kijken)

    ben benieuwd of die iets vinden. Overigens, als ik mijn PC afsluit, en enkel telefonie gebruik wordt na een minuut of 5-10 mijn verbinding ook verbroken(hoor niks meer) Het ligt dus niet aan de PC in kwestie.
     
  7. Ik zit in de zelfde regio en heb net even een meting gedaan. Het is op dit moment iets minder dan dat ik op andere tijdstippen op de dag heb maar nog zeker acceptabel. Ik zal het even in de gaten hoe het de komende dagen is.

    [​IMG]
     
  8. Ja momenteel is het weer goed. Ik zal als het slecht is je wel een PB sturen. Kijken of je hetzelfde hebt (wijkkast in Heiloo)
     
  9. Dat is goed, ik zelf woon in Limmen maar zo ver ik weet zit Limmen aangesloten op de apparatuur(CMTS) die in Heiloo staat.
     
  10. Geen internet

    Sinds een week hebben wij wederom weer last met het internet (of liever gezegt,géén internet)Vandaag weer maar eens Ziggo gebeld. Komen ze wéér met het bekende routerverhaal. Van de 1,5 jaar bij Ziggo hebben we 3 maanden zorgeloos kunnen internetten,zijn de bekende problemen nu weer terug!!!! Men kan ons niet helpen,omdat er van mij (vrouw) even verwacht word de router er tussen uit te halen en de pc op het modem te zetten(alles afkoppelen en met de pc éven naar de kast in de gang te wandelen)anders kunnen ze me niet helpen!!!!Ow!!!krijg ik als antwoord,,heeft U dan geen laptop??????NEE,die luxe heeft niet iedereen!!!! In het verleden werd ik wel geholpen,maar schijnt nu niet meer te kunnen!!!En dat terwijl ik zo,n 15 min aan de telefoon heb gehangen(weer € 1,50 voor jan...L. :no:Wie kan ons helpen????
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina