1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

"U heeft een ongeldige invoer gegeven"

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Matthias, 16 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal,

    Al een tijdje hebben wij het Alles in 1 Extra pakket van Ziggo. Alles werkt perfect, behalve telefonie.

    Ik kan wel gebeld worden, maar ik kan niet naar buiten bellen. Telkens als ik een nummer invoer (06-, 0591, 0800, 0900 etc..) krijg ik een computerstem die zegt "U heeft een ongeldige invoer gegeven".

    De telefonie loopt via een Gigaset A580 IP, máár; het probleem doet zich ook voor als ik via een 'normale' (oude) telefoon probeer te bellen.

    Kent iemand dit probleem? Doe ik misschien wat verkeerd? Of ligt dit bij Ziggo?

    Postcodegebied: 7881 (Emmen), oud @home gebied
     
  2. Gewoon even met 0900-1884 bellen naar de afdeling wijzigingen.
    En daar even vragen welke blokades er nou opstaan. Het kan best zijn dat er veel gebeld geworden is bij u en dat u b.v. afgesloten bent geworden i.v.m. hoogverbruik dit eigenlijk om natuurlijk later problemen mee te voorkomen.
    Nou mochten er geen blokades opstaan zult u doorverbonden worden met THD-Telefonie , en dan gaan hun het probleem vanaf daar proberne op te lossen voor u.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina