1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Hoe activeer ik een kaart die niet meer werkt?

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door nanya1996, 15 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Ik heb 3 smartcard, waarvan ééntje is geactiveerd.
    De ander zegt dat de proefperiode is verlopen.
    EN bij de derde krijg ik de melding e30-4 even geduld a.u. vervolgens gebeurt er niets.
    Ik weet dat je 3 smartcards geactiveerd mag hebben.
    Hoe activeer ik de andere cards?

    Bij voorbaat dank.

    Groetjes,

    Bert
     
  2. Zou de klantenservice eens proberen, deze kan het meestal zo weer actief maken.
    En kun je er direct weer gebruik van maken.
     
  3. Dat ga ik proberen.
    Dank voor de tip...
     
  4. Ook dat werkt...
    Dank je wel...:thankyou:
     
  5. Ik had binnen een half uur beeld na registratie van mijn 2e smartcard. Ik had eerst via Ziggo site geprobeerd maar ik typte ook de letter in aan het eind van de cijfers dus dat werkte niet, toen maar de helpdesk gebeld (10 minuten in de wachtrij) en half uur later dus weer beeld.
     
  6. HEb ik ook gehad met een kaart die ik niet gebruikte maar wel geregistreerd was... tijdje erin laten en alles komt goed.
     
  7. Ga ik dat proberen.
    Dank je wel
     

  8. Ligt er aan wanneer hij zijn rechten ophaald.
    kaart er in en stroom van de ontvanger af en dan er weer op resetten wil het ook wel eens versnellen.
     
  9. Ook dat ga ik proberen...

    Bedankt voor alle tips...:grin::pompom:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina