1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Decoder meenemen met vakantie

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door pboes, 15 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Fjacobse

    Fjacobse Forum Member

    Berichten:
    1.104
    Ja, als het werkt wellicht wel idd!:wink:

    Ps. niet te snel afronden, want het moet wel werken!
     
  2. Vijver

    Vijver Forum Member

    Berichten:
    2.231
    Ik heb net de proef op de som genomen, en mijn vanmorgen reeds geregistreerde smartcard wederom geactiveerd. Geen melding van: dit kaartnr. is al ingegeven, zou wel moeten. Waar ik vanmorgen niet echt naar gekeken heb, maar nu wel, is de opmerking: het kan enkele minuten duren voordat dit in uw statusoverzicht zichtbaar wordt.
    Dus 2 puntjes van kritiek:
    -Hoe kan het dat ik eenzelfde smartcard meerdere malen kan registreren/activeren?
    -waarom verandert er niets in mijn statusoverzicht?
    Het realtime gebeuren werkt wel, je ziet de activatiepagina dan een beetje bezig zijn en daarna een melding dat de activatie gelukt is. Duurt hooguit 20 seconden.
    Ik krijg bijna het idee dat deze gegevens alsnog handmatig verwerkt moeten worden, het is tenslotte zaterdag vandaag.
     
  3. Fjacobse

    Fjacobse Forum Member

    Berichten:
    1.104
    Volgens mij zegt anoniem helemaal niets meer! Jammer dat hij niet even tijd vrij kan maken om te reageren.
     
  4. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086

    Waar moet ik nog op reageren, wat heb ik gemist. Ik gaf aan dat we in een pilotfase zitten en dat er nog een aantal zaken verbeterd en aangepast moeten worden.
     
  5. Fjacobse

    Fjacobse Forum Member

    Berichten:
    1.104
    Wellicht op het feit dat je je abonnees/gebruikers hierover kunt inlichten. Want zoals het nu (online) gaat (of eigenlijk helemaal niet gaat) wekt alleen maar irritatie!

    Ps. "no personal offense", ik 'misbruik' je eigenlijk als woordvoerder van Ziggo op dit forum.
     
  6. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086
    De abonnees zouden hier niets van moeten merken, omdat het oorspronkelijke proces ook nog gewoon dienst doet. De abonnees die in de specifieke testgroep zitten en waarbij de preview periode uitgeschakeld is, zijn uiteraard wel geinformeerd d.m.v. een aangepaste procedure in het starterspakket. Deze groep wordt ook nauwkeurig gevolgd / gelogd.

    Verder begrip ik niet waarop de irritatie dan gebaseerd is.
    Verder zijn we behoorlijk afgedwaald van het oorspronkelijke topic.
     
  7. Fjacobse

    Fjacobse Forum Member

    Berichten:
    1.104
    Nou, ik kan je vertellen dat een aantal abonnees wel degelijk iets hebben gemerkt. Kun je oa ook op het forum terugvinden. Dat er irritatie ontstaat lijkt mij dan ook niet meer dan logisch. Bovendien spreek ik uit eigen ervaring. Ik ben iig niet geïnformeerd en bij de helpdesk werd ik afgescheept!

    Maar goed, laten we het hiermaar bij laten. Jij kunt natuurlijk ook niet iedere klacht op je schouders nemen.

    Ps. overigens is loggen heel iets anders dan daadwerkelijk volgen.
     
  8. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086
    wil je me de posting no's dan nog eens doorgeven, ik kijk er kennelijk overheen :?:
     
  9. catastrofus

    catastrofus Forum Member

    Berichten:
    4.750
    Ik durf het bijna niet te vragen maar heeft deze pilot te maken met het uitbrengen van de ci+ cam want daar zit een frisse smartcard bij. En uiteraard willen jullie van de preview periode af (want dat is niet in jullie belang) dus dan start je opeens een pilot vwb het registreren van de smartcard voordat je wat kun zien... Ik heb het geloof dat de kabelboer het beste voor ons heeft :schater: dus deze gedachte zal wel niet waar zijn...

    Gert.
     
  10. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086
    nee, dit staat los van CI+. De registratie en activatie via de portal is bedoeld om minder klachten te krijgen van klanten die de kaart niet of niet op tijd hebben aangemeld. De preview blijft wel instand, maar wordt op een andere manier gerealiseerd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina