1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Tijdelijk over naar "alles in één"

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door briadan, 15 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb een Z2 internet en digitaal totaal tv-pakket. Telefonie heb ik niet nodig ( bij budgetphone een telefoonnummer voor € 10 per jaar en gesprekken via 12voip voor € 12 per drie a vier maanden). Maar als ik nu toch een "alles in één - plus" pakket neem en deze na twee of drie maanden weer opzeg; dan krijg ik toch ook de gratis decoder met smartcard? En op deze nieuwe smartcard is er een preview periode van drie weken op alle zenders?
    Ik heb nu de gratis twee maanden van Eredivisielive. Als deze twee maanden voorbij zijn wil ik het vorenstaande gaan proberen. Het verschil aan kosten is ongeveer € 3,75 per maand. Dus bij drie maanden zou ik dan voor € 10 een decoder met smartcard hebben, drie maanden dubbele internet snelheid, en drie weken alle tv-zenders (waaronder Eredivisielive).
    En de telefonie hoef je toch niet te laten installeren?

    Klopt mijn theorie?
     
  2. Wellicht, al ben ik bang dat men je niet meer terug gaat zetten naar aparte pakketten!
     
  3. Als ik het goed begrijp heb je nu dit:
    Televisie à €16,25
    TV Totaalpakket €9,95
    Internet Z2 (10 Mbit/s - 1.5 Mbit/s) €29,95
    Totaal €56,15

    En dit kost een Alles-in-1 Plus pakket:
    Alles-in-1 Plus incl. televisie en telefonie (20 Mbit/s - 3 Mbit/s) €49,95
    TV Totaalpakket €9,95
    Totaal €59,90

    Voor €3,75 meer heb je telefonie met gratis bellen naar andere Ziggo gebruikers en je internetsnelheid is ook nog eens een keer zo snel.
    Dit vind ik de overweging om Alles-in-1 Plus te nemen wel waard.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 aug 2009
  4. alles in 1 plus kost 49,95
     
  5. Je hebt gelijk, ik heb de post aangepast.
    Al met al zie ik de voordelen van een Alles-in-1 Plus t.o.v. alles apart wel. :)
     
  6. Ik zal eens bij Ziggo informeren of je van "alles in één" terug kan naar aparte pakketten als je er één wil laten vervallen.
     
  7. Antwoord Ziggo:

    "U kunt dit inderdaad overzetten, zonder dat u een periode zonder verbinding komt te zitten. Dus mocht u dit willen wijzigen, dan horen wij dat graag."
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina