1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Meerdere smartcard / decoders

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door marijn18, 15 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Aanmelden doe je op de website van Ziggo.

    Het kopen van een smartcard doe je bij b.v. S&F, Harense Smid, Media Markt etc. of natuurlijk online bij een webshop (b.v. Factory Prices).
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 sep 2009
  2. Je kan ook 0900-2020 000 bellen om automatisch een nieuwe smartcard te laten activeren en je hebt meteen beeld. :D
     
  3. Ditzelfde geldt ook voor aanmelden via internet. ;)
     
  4. Ik heb mijn 2e smartcard aangemeld, maar zie hem niet op 'mijn ziggo' bij 'mijn producten' staan. Klopt dat ?
     
  5. Je hebt je antwoord al, maar even korte aanvulling: smartcards werken in principe overal, maar oude Casema kaarten werken niet in @Home gebied.
     
  6. Ik weet niet wanneer je hem hebt aangemeld.
    Het kan namelijk wel even duren voordat dit verwerkt is op Mijn Ziggo.

    Als je alle zenders hebt die je moet hebben dan lijkt mij dat er niks aan de hand is en zou ik even een paar dagen/weken wachten en Mijn Ziggo nog eens checken.
     
  7. 25 sept. aangemeld. Dat wordt dus spannend, want de kaart zit nog in de preview periode. Op mijn 1e kaart zit film1, dus die heb ik dan hopelijk straks ook nog op de 2e kaart.
     
  8. Hoe heb je de kaart aangemeld? Via internet wil dat nog wel eens misgaan namelijk...
     
  9. Uiteraard via internet ....
     
  10. Ik heb nu drie weken een 2e smartcard, die al gewoon werkt in een CI+ module van Ziggo.
    Nu las ik dat je die kaart nog moet activeren.
    Ik gisteren dus de TV met CI+ module en smartcard erin aangezet. Ik heb vervolgens mijn 2e smartcard online aangemeld. Er verscheen al snel de melding dat de kaart geactiveerd was. Hij verschijnt echter niet in de lijst van mijn producten. Daar staat alleen de eerste smartcard.
    Vandaag kon ik dezelfde 2e kaart gewoon weer aanmelden, met al vrij snel de melding dat hij geactiveerd was. Deze keer had ik de kaart eerst in de samsung decoder gestopt (en aangezet).
    Hij staat een paar uur later nog steeds niet in de lijst.

    Waarom verschijnt er wel de melding dat de kaart is geactiveerd, maar komt hij niet in de lijst van mijn producten?

    De previewperiode werkt ook niet op de eerste kaart, alleen op de tweede. Als de 2e kaart goed is aangemeld, zou de preview periode toch ook op de eerste kaart moeten werken?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina