1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Film1 en sport1 voor 7,50

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door Renatus, 15 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. nou dan heb jij mazzel ik wacht al vanaf vrijdag heb nog niks net als met mijn facturen al 6 maanden niks weer gehad ballentent die ziggo
     
  2. Zo'n actie is uiteraard bedoeld om nieuwe abonnees te trekken. Het zou wel heel merkwaardig zijn als bestaande abonnees dan ook opeens korting kregen. Die mensen zijn immers al binnen!
    Vergelijk het met een kranten- of tijdschriftabonnement: nieuwe abonnees krijgen soms korting, maar ik heb nog nooit gezien dat het abonnement voor de bestaande abonnees dan ook goedkoper werd. En waarom ook?
     
  3. Goed verwoord :thumb up:

    Ik begrijp best dat de reeds bestaande klant zich gepasseerd voelt of ook graag korting wil hebben, maar dat is inderdaad niet te doen.
     
  4. Denk dat de meeste klanten binnengehaald worden/zijn met zulke acties. Zelf heb ik sport1 genomen op het moment dat een viertal maanden geleden sport1 HD ook eindelijk in het Casema gebied werd uitgezonden.
     
  5. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    [off-topic]
    Uiteraard heb je volledig gelijk in je bericht. Een bestaande klant is binnen.
    Echter zijn er wel degelijk bedrijven die hun bestaande klanten een korting geven als ze langer lid zijn. Immers een klant krijgen is belangrijk maar een klant houden des te meer.
    Zo hebben wij destijds korting gekregen op ons internetabonnement en tv-gids abonnement.

    Dus waarom de klanten van Ziggo die nu al een abbo op Film1 en/of Sport1 geen 3 maanden dezelfde korting/actie geven? Dat zou Ziggo zeker sieren.
    [/off-topic]
     
  6. Ik heb vorige week donderdag via mijn ziggo ook film1/sport1 aangevraagd. Tot nu toe nog geen beeld.
     
  7. nee ik heb het ook via mijn ziggo gedaan ook nog niets ik dacht dat het binnen 48 uur geregeld kon worden maar bij zigggo niet net als met mijn facturen ook al 6 maanden niets volgens mij hebben ze mij geschrapt inhun administratie nou ja internet en digitaal werkt nog dus :-P
     
  8. Ik heb zojuist even gebeld. Blijkt dat er niets is binnengekomen bij Ziggo.
    Dus misschien even een telefoontje naar de klantenservice.
     
  9. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Telefoontje naar de Helpdesk werkt vaak het snelste. Contactformulier ook maar gaat iets trager.

    Je kunt evt ook de thuishelp gebruiken. Meteen een medewerker op de "chat". Heeft hier ook geholpen om Eredivisie Live op de kaartjes actief te krijgen.
     
  10. heb het nog eens gebrobeerd via mijn ziggo nu had ik binnen een uur beeld is dus geregeld ziggo bedankt
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina