1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Levertijd Digitaal Totaal

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door RoWa2008, 15 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vorige week zondag heb ik besloten Digitaal Totaal bij mijn digitale TV te nemen. Ik heb VolopBellen Altijd uit gezet via Mijn Ziggo en Digitaal Totaal (geprobeerd) aan gevraagd. (Wat is dat Mijn Ziggo onduidelijk zeg).

    Van de week en vandaag 2 wijzigingsbrieven gehad. 1 brief waarin de oude situatie nog was uitgelegd en net een brief waarin staat dat VolopBellen Altijd eraf is.

    Nu is mijn vraag: Hoelang duurt het voordat Digitaal Totaal geleverd wordt? Hebben mensen daar ervaring mee? En is ├╝berhaupt mijn order voor die aanvraag wel goed binnengekomen? Net gebeld, maar naar een half uur de verbinding maar verbroken.

    Heeft iemand hier wat meer info over (levertijd).

    Bvd.

    Gr.Rob
     
  2. Bij mij, via de website, was het binnen een dag geregeld om te opwaarderen naar het Totaal pakket. (Was overigens toen nog bij @Home)
     
  3. Uurtje geleden Ziggo gebeld. Bleek dat die order toch niet doorgekomen was. Medewerker heeft het voor mij opnieuw ingevoerd en ik zie net dat ik het pakket op TV kan ontvangen.

    Snel geregeld dus!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina