1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

online blijft knipperen

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door pleun, 15 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. online blijft knipperen (arris TM702B)

    Ook ik heb het nieuwe docsis 3 modem van Arris gekregen (TM702B) en alleen maar problemen. Het modem start zich voortdurend opnieuw op en na een paar dagen blijft online knipperen. Dan helpt geen enkele reset meer en moet er een monteur komen met een nieuw modem, ofwel rommelen ze wat in een wijkkast en dan begint het verhaal opnieuw.
    Ik heb gevraagd of ze mijn oude scientific atlanta modem terug willen zetten, maar tot op heden zonder resultaat. Al sinds eind april geen stabiel internet of telefoon !
    Weet iemand nog iets wat ik kan proberen ?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 aug 2009
  2. Ik zou als ik jou was beginnen met een aantal zaken zelf uit te zoeken. Hieronder een aantal tips.

    • Op de site http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=184727&postcount=1 kun je lezen hoe je de status van je Arris modem kan uitlezen. Post de down en upstream gegevens op dit topic.
    • Verder zou ik serieus kijken naar de kwaliteit van het radio/tv kastje en de kabels.
    • Als je een router gebruikt dan zou ik de pc/laptop een keer direct op de modem aansluiten met de bijgeleverde lange netwerkkabel.
    • Er zijn heel veel geruchten over een nieuwe firmware voor de Arris, deze zou rond 25 augustus door Ziggo vrijgegeven worden (hier hoeven we zelf niets voor te doen). Deze nieuwe firmware zou een aantal connectie problemen kunnen wegnemen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina