1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Fout bij installatie

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door jjbouma, 14 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ITV gaf continue netwerkfout aan. Nu las ik dat dit kan komen door de update van de Cisco decoder en dat je de installatie opnieuw moest doen. Ik dit dus proberen en ik krijg nu de volgende melding bij de installatie van ITV:

    Parse error: syntax error, unexpected T_ENSAPSED_AND_WHITESPACE, expected T_STRING ot T_VARIABLE or T_NUM_STRING in /var/www/VODProcess/index.php on line 72

    Wat is dit? kan iemand mij helpen?
     
  2. van: http://www.ziggo.nl/klantenservice/technisch/storing-onderhoud
    Groepsstoring

    Wanneer u de ITV decoder van de stroom heeft gehaald of als u via het menu een herinstallatie uitvoert, dan zullen er geen on-demand films meer kunnen worden afgespeelt. In het menu Instellingen -> Info zal op het tabblad "Status Interactieve Televisie" de regel "Status Installatie" op "Bezig" blijven staan. Vanaf dit moment is het nog wel mogelijk om de catalogus op te halen en hier doorheen te bladeren en er zal ook gewoon een OK button verschijnen om te starten met afspelen. Echter zal dan de volgende melding verschijnen: "NETWERKFOUT Probeer het later opnieuw". Drukt u op de knop ‘Terug' om terug te gaan.
    Deze storing is bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing. De normale DTV kanalen blijven wel gewoon werken.
    Onze excuses voor het ongemak.


    Iedereen met een ITV decoder, haal je decoder dus niet van de stroom en doe ook geen herinstallatie dan kan het helaas fout gaan door deze storing!!


    Je decoder kan zich niet aanmelden bij de activatie portal, door de decoder daarna gewoon een keer uit en aan te zetten moet je wel gewoon DTV kunnen gebruiken en recordings kunnen maken. Helaas zal je ITV dus niet werken, zie hierboven.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2009
  3. Vreemd ik heb precies hetzelfde.

    Kon geen VOD kijken en eerst de stekker er maar eens uit gehaald, nog geen succes.
    Daarna maar eens .... opnieuw interactieve televiesie proberen opnieuw te installeren en jawel dezelde code in het witte scherm.

    Vanavond nog maar eens hetzelde riddeltje gedaan en weer hetzelfe toch maar eens op het forum zoeken en daar staat i dan, zonder oplossing.

    OP de link staat iid de melding van het probleem maar niet hoe lang het nog kan gaan duren voordat het opgelost is.

    Als ik de Cisco niet voordurend van de stroom moest halen had ik misschien het hele probleem niet gehad :wink:

    Ik heb nu 3 maanden de Cisco VOD en Ziggo VOD voor 16,95 maar ik moet zeggen er is nog geen week voorbij gegaan zonder dat ik zonder klachten zoals Decoder hangt, TVtheek serie blokkerig niet te kijken, spontaan uitschakelen van de decoder, van het pakket heb kunnen genieten.

    :censored:

    Wat is de oplossing, er is 2 weken geleden een monteur van Ziggo geweest heeft de kabel door gemeten en naar het blokkerig niet te kijken beeld gekeken, deze zou het verder uitzoeken en nog contact met mij opnemen, ik denk dat i vakantie heeft want ik heb tot heden nog niets terug gehoord.

    Zo dat moest ik toch even kwijt.


    Johan
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2009
  4. Dit is dus exact wat ik wel gedaan heb voordat ik ging kijken op het forum. En nu?

    Alleen al het feit dat er een obscure PHP foutmelding in beeld komt in de plaats van een degelijke foutmelding met de mogelijkheid om terug te gaan geeft mij de indruk dat het hele gebeuren is maar snel snel in elkaar is geprogrammeerd. Ik ben zelf programmeur en regel één is om de gebruiker nooit te voorzien van onduidelijke meldingen, die ook nog eens informatie geven over je systeem. Foutafhandeling heet zoiets.

    Bij mij vader kreeg je zelfs een map index bij de installatie, met o.a. een .old bestand en een script van iemand die via de bestandsnaam vermelde dat scripts in die folder niet verwijderd mochten worden. Echt ongelooflijk. Pas na het selecteren van het script index.php.save ging de installatie verder.

    Wordt hier wat aan gedaan (als in een structurele oplossing) of moet ik mij de komende maanden blijven ergeren?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 aug 2009
  5. Komt inderdaad een beetje knullig over allemaal. Hier toevallig gisteravond de Cisco ook van de stroom gehaald (moest wat stekkers omwisselen ivm aansluiten ED3 modem) en nu het zelfde euvel....erg handig :sad: :sad:

     

  6. Er zit toch z'n mooie mail functie op de Cisco waarom sturen ze daar geen melding met het probleem en dat je hem zeker niet van de stroom moet halen naar toe???

    Wordt dat ook een keer gebruikt en hoef je niet eerst allerlij capriolen uit te halen met alle gevolgen van dien.
     
  7. Mijn EPG werkte opeens niet verder dan 2 dagen en ik had de klantenservice aan de telefoon. Ze vertelden me dat ik beter terug kon gaan naar de fabrieksinstellingen en daarna ITV weer moest activeren.

    NB: Dat vertelden ze me toen de storing al bezig was.

    Nu krijg ik dus ook deze foutmelding.
    Tot nu toe ben ik nog niet positief onder de indruk van Ziggo klantenservice: Lang wachten, vaak doorverbinden en er dan alsnog uitgegooid worden.
    Hoop dat ze dit snel oplossen want ik gebruik de EPG vaak om op te nemen...:cry:
     
  8. Tot nu toe ben ik nog niet positief onder de indruk van Ziggo klantenservice: Lang wachten, vaak doorverbinden en er dan alsnog uitgegooid worden.
    Hoop dat ze dit snel oplossen want ik gebruik de EPG vaak om op te nemen...:cry:[/quote]


    tjah no offence voor de weinig goede agents die ze nog op itv hebben , maar van het itv team(het team waar je naar werd doorverbonden na 5-6 x en 30-40 min wachten) waar ik inzat is 70% tot 80% van de agents die van wanten wisten eruit geknikkerd ivm bezuinigheden (dat terwijl echt de stumperts van druk even uw modem aan en uit , dat moet het zijn[terwijl je via ziggo tel belt dus ineens in je verbinding met helpdesk weg] gewoon blijven zitten :P)

    spreak pas nog met iemand daar nog werkt en die zecht ja krijg ineens ook alemaal itv binnen , weet er niets vanaf maar blijf die mensen binnenkrijgen na lang teh ebben moeten wachten.

    er zitten nog zoveel kinderziektes in het netwerk en ze zijn ook nog is erbovenop het netwerk ana het vergroten voor dc3.

    suc6 ermee kan ik alleen maar zeggen
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina