1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Eindelijk het nieuwe docsis 3.0 modem, maar er is een probleem met activeren

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door meermeer, 13 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dan moet je zakelijk internet nemen... geen discussie dus.
     
  2. Ik lees schijnbaar teveel... Vreemd dat ze het zelf niet kunnen dan. Zelfs op zondag deden ze het bij mij. Maar goed, nu wilden ze de modems gespreid leveren om dit soort problemen te voorkomen, ze zijn te laat begonnen. Alsnog een erg grote groep die moet activeren en dat is teveel op dit moment hehe.
     
  3. wat is dat nou voor onzinnige reply?
    zakelijk internet bevat volgens jou de wonderlijke gave dat het geen storingen heeft? hmm....je zegt het zelf al, geen discussie dus.
     
  4. Modems kunnen iig weer via de HD geactiveerd worden :)
     
  5. Nee, als je zakelijk afhankelijk bent van internet, dan moet je zakelijk internet nemen. Dan heb je recht van spreken bij storingen. Maar ja, dat zal wel weer veel te duur zijn... :schater:

    En dus doel ik op het feit, dat als je echt zo zakelijk afhankelijk bent van internet, dan moet je dus gewoon zakelijk internet nemen en niet met zo'n slap excuus komen. Ook daar zijn storingen, maar omdat het puur zakelijk is, is de ondersteuning wel beter en zijn storingen sneller opgelost.
     
  6. Dus had ik toch gelijk ;)
    Mooi zo... dus gewoon even bellen. Die 65 euro per maand voor internet kunnen ook betaald worden, dan kan dat geld voor de HD bellen ook wel ;)
     
  7. op dit moment zijn wij niet in staat u tijdig te woord te staan, houd u alstublieft rekening met.....zucht

    activatie via HD is momenteel ook geen optie....

    Ed: zakelijke internet verbindingen zeggen niets...bij storingen zijn je rechten nagenoeg gelijk en een eventuele schadevergoeding voor geleden schade
    daar kun je naar fluiten. edit: storingen sneller opgelost? pff...uit ervaring weet ik dat het dan nog vaak dagen duurt voordat je uberhaupt serieus genomen wordt..heeft u aandelen ziggo ofzo? :mrgreen:
     
  8. Snap ik wel... maar goed, geen zakelijk internet? Dan kan je gewoon geen excuus aandragen dat je zakelijk afhankelijk bent ;)

    Never mind...

    Voorspelbaar... nee! Kan alleen erg goed relativeren... ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2009
  9. Ed heeft wel degelijk gelijk. Hoewel een storing altijd z.s.m. wordt opgelost zijn de medewerkers bij zakelijk toegankelijker en omdat die lijn wel als bedrijfskritisch wordt gezien krijg je een vergoeding zodra de lijn er langer dan 4 uur uit ligt. Heb oude essent @ work glaslijn op mn werk en daar zijn ze erg snel hoor...
     
  10. verder dan eerste activatiepagina

    je komt namelijk niet verder dan de eerste activatie pagina.. als je op volgende druk krijg je foutmeldingen.. en die krijgt iedereen..:)[/quote]

    Klopt niet, ik kom tot op de 3de activatie pagina. op de eerste staat klik op volgende, op de 2de kun je je activatie code en je wachtwoord invullen. Daarna krijg ik de melding dat ik mijn activatie code en wachtwoord niet juist heb ingevuld. Helaas voor Ziggo heb ik dit wel goed ingevuld. Proberen ze het probleem ook nog bij mij neer te leggen.

    M
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina