1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Eindelijk het nieuwe docsis 3.0 modem, maar er is een probleem met activeren

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door meermeer, 13 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. activatie modem

    dit is wat er nu op de site van ziggo staat onder storingen:


    Groepsstoring
    sinds vrijdag 14 augustus 09.23 uur
    Op dit moment is het niet mogelijk om uw modem te activeren. Dit probleem is bekend, er word hard gewerkt aan een oplossing.

    Onze excuses voor het ongemak
     
  2. Ik krijg net te horen van helpdesk dat ze wachten op nieuwe firmware.
    Dit gaat 4 tot 6 weken duren! :shock:

    Uitlevering modems is gestopt!
     
  3. ik heb ook de nieuwe modem mogen ontvangen maar kan hem nu niet activeren.
    zal dus weer langer moeten wachten tot dat zieko de problemen heeft verholpen:sleep:
     
  4. Lijkt me niks met de activatie, dus met dit topic te maken te hebben.
     
  5. tjeezus... wannabee mod ofzo?

    Ik heb geprobeerd te activeren en dat lukte dus niet na 14 - 08 - 2009 dat meld ik dus. Plus het feit dat ik info kreeg van helpdesker en die heb ik ook maar hier gemeld.

    Wat is je probleem?
     
  6. Dus we hebben nu:

    Activatieproblemen

    Softwarefouten, is dat de Arris of de Ubee modem waar de HD over sprak?
     
  7. Dat is mij niet gemeld, maar ik heb een arris.
     
  8. waar ik me het meest aan heb gestoord is dat ze niet even de moeite nemen om de website aan te passen.dit is een kwestie van 5 minuten om de tekst even aan te passen dat er een storing is op moment.

    inplaats daarvan vermelden ze doodleuk dat je naar de helpdesk moet bellen om je modem te activeren.
    waarna je met je gsm gaat bellen 25 minuten in de wacht komt te staan a 10 cent + kosten gsm, en dan pas te horen krijgt dat er een storing is.

    goed geregeld allemaal :sad:
     
  9. Helaas nog steeds niet........

    Op de storingspagina van Ziggo wordt nu melding gemaakt van een activatie-storing.

    Groepsstoring
    sinds vrijdag 14 augustus 09.23 uur
    Op dit moment is het niet mogelijk om uw modem te activeren. Dit probleem is bekend, er word hard gewerkt aan een oplossing.

    Onze excuses voor het ongemak



    We blijven wachten dus..........

    grtz......
     
  10. Het werkt weer bijna. Ik kan nu bij het activeren alweer code + wachtwoord invoeren.
    Alleen dan krijg ik de melding dat deze onjuist zijn,, nog maar even wachten ;)

    Ze maken iig vorderingen ;)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina