1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Eindelijk het nieuwe docsis 3.0 modem, maar er is een probleem met activeren

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door meermeer, 13 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb net met Ziggo gebeld, maar de medewerker kreeg een timeout.. (prov. Failed)

    Heb je dat vandaag laten doen?
     
  2. Lopen er al mensen langs het activatie proces?
     
  3. Net nog een poging ondernomen.. Helaas.
    Rustig afwachten en morgen proberen:giveup:
     
  4. Tja, er worden steeds meer modems geleverd, logisch dat er dan wel eens een activatieprobleempje kan komen. Daar was ook de gespreide levering voor, maar ja...
     
  5. Logisch? Nee. Begrijpelijk, tja......
     
  6. Nee werkt helaas nog niet.
    Nu maar even aan de tethering :)
     
  7. tja ach..

    vandaag modem ontvangen nu alleen een probleempje met de activatie...

    oh whell strax nog es proberen en anders morgen:thumb up:
     
  8. ook hier veel problemen met activatie,

    vandaag al een paar uur bezig geweest, helaas.....kom
    ik net dit topic pas tegen:?

    Oude modem weer terug, wachten we maar af tot morgen


    grtz.........
     
  9. Is niks aparts aan hoor. Je verwacht gewoon dat het werkt. En het is een nwe modem die firmware download etc, dus het zou van alles kunnen zijn. Als je dan belt naar Ziggo, zou het gewoon handi zijn dat ze melden dat ern een storing is met de activatie...Ik gaf het nl op bij de melding dat het langer dan normaal duurt blablabla..

    Maar idd kan gebeuren, zo is het niet :)

    http://www.ziggo.nl/klantenservice/technisch/storing-onderhoud stond ook niks
     
  10. Haha nou hier is het volgens de storingpagina raak ;)

    Groepsstoring
    sinds donderdag 13 augustus 22.35 uur
    Op dit moment is er een storing op alle diensten in uw regio. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina