1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Eindelijk het nieuwe docsis 3.0 modem, maar er is een probleem met activeren

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door meermeer, 13 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. w.cassee

    w.cassee Forum Member

    Berichten:
    15
    The Puma,

    Hier in postcode 2082 exact zelfde probleem.
    HD gebeld. HD dame sprak van grote algemene activatie storing.
    Is onbekend wanneer deze wordt opgelost.
    Afwachten dus...:giveup:
     
  2. c0sm0s

    c0sm0s Forum Member

    Berichten:
    333
    De activatie server lag eruit...
    Nu nog steeds trouwens...

    Er komt al wel weer wat beweging in...
    Dus ze zijn er echt mee bezig.


    Ze verwachten dat de storing later op de avond is opgelost.
    Als je belt kan je alvast je gegevens doorgeven..ze vragen om Cmac staat op onderkant modem. Dan voeren hun alvast de aanvraag voor activatie in.. zo dat waneer het systeem werkt je modem geactiveerd wordt.

    Dan sluit je hem gewoon vanavond laat aan.. en dan hopen dat je morgenochtend de verbinding hebt.. Mag aannemen dat dan de activatie er wel door is/
     
  3. Gizmo©

    Gizmo© Forum Member

    Berichten:
    598
    Ben ik blij, dat ik hem pas over een week kan ophalen. Hopelijk zijn dan de problemen over. Eerst eens ff van mijn vakantie genieten.
     
  4. The Puma

    The Puma Forum Member

    Berichten:
    191
    Zou handig zijn als iemand van Ziggo hier iets over kan vertellen hier.
    ... en natuurlijk even kunnen posten als het weer werkt.
     
  5. ArjanU

    ArjanU Forum Member

    Berichten:
    16
    Kan me voorstellen dat ze er waarschijnlijk alles aan doen om het op te lossen.. Als half NL straks als het weer werkt tegelijk gaat activeren en elke minuut gaat kijken of het werkt word het er niet beter op denk ik zo.. Wel apart om te zien wat een paniek er ontstaat als het even niet werkt :wink:

    Probeer het gewoon morgenochtend of in de middag nog eens... ik heb mijn nieuwe modem vanmiddag na een uur losgekoppeld en de oude terug gezet.. werkt voor nu prima en wacht het gewoon wel rustig af.
     
  6. jboeren

    jboeren New Member

    Berichten:
    3
    activatie

    Bovenomschreven problemen sluiten exact aan bij mijn situatie. HD meneer probeerde het intern te klaren maar lukte niet door systeemstoring. Hij adviseerde mij morgen opnieuw te proberen.
     
  7. The Puma

    The Puma Forum Member

    Berichten:
    191
    ... Internet werkt nu, alleen de telefoon geeft geen spoor van leven

    Hoe kan dat nu weer?
     
  8. rpcdv

    rpcdv Forum Member

    Berichten:
    30
    Same here

    Modem na 1,5 week binnen, jammer dat het activatie probleem nu speelt. Maarja we proberen het later gewoon nog eens.:pompom:
     
  9. hannesmsi

    hannesmsi New Member

    Berichten:
    2
    Geen idee.. (mogelijk dat nog niet alles is geregistreerd/doorgelopen in de sytemen?)

    Maar hoe kan het dat bij jou internet wel (al) werkt?
     
  10. The Puma

    The Puma Forum Member

    Berichten:
    191
    Ik heb Ziggo het modem laten activeren

    Of Telefonie apart moet worden geactiveerd???
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina