1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Eindelijk het nieuwe docsis 3.0 modem, maar er is een probleem met activeren

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door meermeer, 13 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. pleun

    pleun Forum Member

    Berichten:
    126
    De snoodaards ! Tot voor kort werkte het wel nog, maar ik wist dat ze er van hogerhand niet blij mee waren. Nu hebben ze het dus blijkbaar geblokkeerd in hun systeem. Jammer.
     
  2. Misty1

    Misty1 New Member

    Berichten:
    2
    activeren op ziggo.nl

    Nu heb ik eindelijk een modem ontvangen van Ziggo, krijg ik hem niet aan de praat...
    Alle lampjes op het modem branden, alleen het lampje tel1 blijft knipperen. Is dat goed? Ik heb internet en tv van ziggo.
    Ik heb een verbinding tot stand gebracht, want daar verschijnt een pop-upje van rechtsonder in beeld. Dus ga ik naar ziggo.nl om het modem te activeren en klik op 'volgende'. Dan krijg ik een volgned scherm met de melding dat er een fout is opgetreden en dat ik alle stappen nog eens na moet lopen. Welke stappen zijn dit?!?! En waarom doet hij 't niet???
    Ik denk niet dat het de firewall is, want Norton heb ik eraf gegooid en de windows firewall is uitgeschakeld. HELP!!!
     
  3. paulvw

    paulvw Forum Member

    Berichten:
    909
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    De activatieportal werkt niet altijd naar behoren,gewoon via de helpdesk laten activeren.
    Hou dan wel even de gegevens van het modem bij de hand,ze moeten of het serie nummer of het Mac adres weten,dat staat ook op de stikkertjes die los bij het modem zitten.
     
  4. Misty1

    Misty1 New Member

    Berichten:
    2
    Oke, bedankt voor de reactie. Ik ga het vanavond proberen!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina