1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Eindelijk het nieuwe docsis 3.0 modem, maar er is een probleem met activeren

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door meermeer, 13 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Als je een draadloos netwerk hebt, hoef je de 1e keer toch niet het modem te verbinden met kabel of wel? Het is toch echt alleen het modem vervangen?
     
  2. Dat moet dus wel, de nieuwe modem bedraad activeren zonder router er tussen. Als internet weer werkt kan je de router weer toe voegen.
     
  3. Is een prima modem, hier ook jaren gebruikt zonder enige storing, heb 'm moeten inleveren mbt de nieuwe snelheden van 't extra pakket, anders niet weg gedaan.
     
  4. dat betekent dus als je je modem beneden hebt staan dat je je hele pc naar beneden moet slepen om dat ding werkend te krijgen? Handig.......
    Of een laptop natuurlijk.....
     
  5. Mooi. Ik zal 'm binnenkort, zogauw Ziggo de zaak weer aan de praat heeft, activeren.
    Is het adres van het modem, net zoals bij de Motorola, http://192.168.100.1/ ?
     
  6. Volgens mij zou een dezer dagen de nieuwe firmware beschikbaar zijn
    Dus ik denk dat ik van de week maar weer eens ga proberen om mijn
    nieuwe modem geactiveerd en stabiel draaiend te krijgen.
     
  7. Hou ons op de hoogte want ik heb mijn Arris ook nog steeds "standby" staan.
    Nog niet gedurft om hem aan te sluiten na alle negatieve publiciteit.

    Vraagje:
    Als je de Arris aansluit en het werkt niet, kan je dan de oude 20Mb modem weer terguzetten en werkt het dan meteen of moet ik die dan ook weer aanmelden (authenticaten op MAC van mijn PC) ??

    H.
     
  8. Heb je het nu over de Arris of het Ubee modem? En hoe weet je dat er een nieuwe firmware komt deze dagen?
     
  9. activatiesite

    ik wil mijn modem activeren op de activatiesite van ziggo,maar hoe ik het ook probeer ik kom maar niet op de juiste site om mijn modem aan te melden :roll: .....weet iemand een link voor mij waarmee het wel wil lukken?
     
  10. Volgens de Ziggo site is er een storing met de activatiesite:

    Groepsstoring
    sinds dinsdag 6 oktober 12.05 uur
    Er is een storing. Hierdoor kan je tijdelijk geen modem activeren en email adressen aanmaken via de activatie pagina en Mijn Ziggo.
    Wij werken aan een oplossing.
    Onze excuses voor het ongemak.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina