1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Eindelijk het nieuwe docsis 3.0 modem, maar er is een probleem met activeren

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door meermeer, 13 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ontving deze middag de nieuwe modem. Na vele pogingen gelukt iemand van Ziggo te spreken. Ik kreeg daar te horen dat er een interne storing bij Ziggo is waardoor de modem niet geactiveerd kan worden. Zeker een standaardantwoord van de helpdesk??? Of ik het dan later op de avond opnieuw wilde proberen en we zijn tot 22:00 uur aanwezig hoor! :mrgreen:

    Om 21:00 uur opnieuw geprobeerd, activatie niet gelukt. Weer bellen met de Ziggo, het is tenslotte nog geen 22:00 uur. Het is momenteel erg druk, al onze medewerkers zijn etc. kortom, kreeg niemand aan de lijn. :sad:

    Ik heb nu het oude modem weer teruggeplaatst. probeer het van de week nog wel weer eens.

    Gr,
    Hans
     
  2. Jeetje Ziggo, komt er nu nooit een eind aan deze ellende? Dit zijn geen incidenten meer.

    Shame on you, Ziggo! Haal die reclame s.v.p. van de televisie af, en zorg eerst dat jullie huidige klanten tevreden zijn.
     
  3. Niet van de week proberen. Gewoon afwachten en over een maand of langer weer een poging wagen. Wij wachten hier mogelijk tot het nieuwe jaar. Na zoveel maanden zal het toch wel voor elkaar zijn bij onze grote "vrienden".

    Zolang het oude modem nog werkt is het prima (beetje duur alleen maar ok)
     
  4. Ben ik helemaal met je eens, ik wacht ook gewoon af en tot die tijd gewoon het
    oude modem blijven gebruiken, werkt perfect!

    grtz...........
     
  5. ben nieuwe klant... heb helaas geen oud modem.....
     
  6. Modem al anderhalve maand in huis,25 keer geprobeerd te activeren,noppes.
    50 keer de trap op en neer,ik stop er mee,oude modem weer aangesloten.
    Al een e-mail van Ziggo gehad wanneer ik het modem aansluit,NOT dus.
    Wacht wel tot het lek boven water is,bellen is ook geen optie.:no:

    Was het nog maar Multikabel,nooit geen problemen gehad.:grin:
     
  7. Ik heb nu, 2 dagen later, het toch opnieuw geprobeerd. Wederom lukte de activatie niet. Ik weer bellen, eerst door een lading waarschuwingen, keuzemenu's en het-is-momenteel-erg-druk meldingen heen, maar ik kreeg zowaar iemand aan de lijn :eek:

    De helpdeskmedewerker zou het modem van afstand activeren. Als alle lampjes branden en niet knipperen, dan zou ie het moeten doen. Het duurt maximaal een uur en anders opnieuw bellen...

    Ik keek na 20 minuutjes op het modem (ongeduld dat ik ben) en alle lampjes brandden :eek::eek:

    PC aangekoppeld. Het werkt :thumb up:

    De dl-snelheid kwam nog niet voorbij de 35 Mb en achter de router zelfs niet voorbij de 25 Mb, maar dat vind ik voorlopig iets minder erg :wink:

    Gr. Hans
     
  8. Vandaag i.v.m. de snelheidsproblemen de monteur gehad. Hij heeft me een Atlantic Scientific 2203 ter vervanging van de Motorola overhandigd, met het advies nog een dag af wat te wachten met activeren, vanwege een landelijke storing.
    Ik kan echter heel weinig (gebruikers-)ervaringen vinden over dit modem.
    Hoe zijn de ervaringen hier?

    Mocht dit bericht in een andere rubriek thuishoren, wil men dat dan daarheen verplaatsen?
     
  9. Weinig ervaring omdat een monteur vier weken geleden adviseerde een week of twee te wachten met aktiveren ivm foute software die na deze periode mogelijk vervangen zou zijn door de juiste. Nu vier weken verder lees (las omdat het topic foetsie is) ik dat het nog steeds niet is opgelost.
     
  10. Je bedoelt een Scientific Atlanta (een sub-merk van Cisco). Dat is een Docsis2 modem, dus niet geschikt voor de hogere snelheden zoals 50Mbps. Qua ervaring: stabiel en goed ding.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina