1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Eindelijk het nieuwe docsis 3.0 modem, maar er is een probleem met activeren

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door meermeer, 13 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. bor

    bor Forum Member

    Berichten:
    7

    Wat klaag je nou, dat is toch prima? bij mij is hij net aan 20Mb

    [​IMG]
     
  2. mod-1

    mod-1 Moderator

    Berichten:
    311
    Dit topic gaat over problemen met de activatie van het modem. Over snelheid lopen echt topics genoeg. Dus als je modem door de activatie is heengekomen meldt het, maar ga hier dan niet door als het niet naar behoren werkt.
     
  3. danmar

    danmar Forum Member

    Berichten:
    31
    kreeg gisteren een mail van ziggo , of ik er wel aan dacht om mijn nieuwe
    modem te activeren en mijn oude modem binnen 14 dagen terug te sturen.

    Jazeker denk ik daar niet aan, ben nu blij dat alles met mijn oude modem wel
    gewoon draait!!

    Kennis van me heeft nu sinds een kleine 2 weken ook ziggo in huis met het nieuwe
    modem, maar helaas daar werkt ook helemaal niets, ...........

    Ik wacht nog wel ff af voordat ik het nieuwe modem weer probeer te activeren!


    to be continued................

    grtz.........
     
  4. Theo61

    Theo61 Forum Member

    Berichten:
    51
    Ik ben vandaag weer teruggekeerd naar mijn oude modem. Vanwege een lokaal probleem dat bekend is en dat even duurt voor het opgelost is. In ieder geval weet ik nu waar ik aan toe ben. Maar als ik dit forum lees heeft Ziggo last van een heleboel lokale problemen!

    Waarom was er dan zo'n haast met de uitrol van de nieuwe snelheden als de techniek het nog duidelijk niet aan kan. Ik heb niet gevraagd om hogere snelheid, geef mij maar een stabiele verbinding. Daar heb ik veel meer aan.
     
  5. louisa29

    louisa29 New Member

    Berichten:
    1
    nieuw modem activeren

    is er iemand die mij kan helpen?
    ik heb een nieuw modem van ziggo omdat de snelheid word verhoogd.
    maar als ik in de internet bal activatie in toets en mijn nieuwe wacht woord in voer dan lukt het me niet om op internet te komen .
    is er iemand die hier meer van af weet?
    voor dat ik weer moet bellen voor 0,10 eurocent per minuut en ver volgens zoon 15 minuten aan de telefoon moet hangen zonder iemand aan de lijn te krijgen
     
  6. MrDroopy

    MrDroopy Forum Member

    Berichten:
    1.256
    kreeg je een melding dat activering succesvol was? Dan het volgende stappenplan doorlopen:

    koffie zetten,
    modem uit,
    router uit,
    pc uit,
    alles weer juist aansluiten
    koffie inschenken,
    modem aan,
    slokje koffie,
    wachten tot bovenste vier ledjes constant branden,
    nog een slokje koffie,
    router aan,
    pc aan,
    paar minuutjes wachten, (paar slokken koffie)
    lekker verder internetten.

    *) koffie kan eventueel vervangen worden door ander drankje.
     
  7. BMWMaX

    BMWMaX Forum Member

    Berichten:
    293
    Aankomende week is het drie weken geleden dat we te horen hebben gekregen van de monteur en technische dienst om maar even terug te gaan naar het oude modem om vervolgens later het nieuwe modem weer opnieuw te activeren.

    Ik heb zo'n idee dat er nog minimaal drie weken bij moeten komen of misschien wachten tot het nieuwe jaar of dat het oude modem door Ziggo wordt afgesloten.

    We zijn nog steeds redelijk positief over Ziggo maar wat dit gedoe betreft ligt het even anders want we kunnen het beslist niet hebben dat de boel onbetrouwbaar is qua verbinding ivm inkomsten via het internet.

    Mooi dat een bedrijf je zo in de tang kan hebben met iets als een pokkemodem.
     
  8. Nivkbak

    Nivkbak Forum Member

    Berichten:
    10
    Vandaag dan het modem ontvangen het gaat om een Ubee evm 3200 allemaal mooi en zo maar ik kom voor geen meter op de activatie-pagina. De lampjes branden zoals beschreven staat in het stappenplan dus dat zit wel goed lijkt me. Ik zit direct op het modem via UTP kabel zonder router of switch er tussen ik type in de balk in activatie en er gebeurd niks.
    -Heb al meerdere computers geprobeerd (win 7 / win xp)
    -Verschillende browsers zoals IE8 en Firefox
    -Dat alles ook nog eens in safe modus van beide (computers/browsers)
    -Paar keer modem reset zonder resultaat..
    Wat kan ik nog doen om op die pagina te komen? :giveup:

    Wat me opvalt is dat als ik activatie intik dan gaat Firefox zitten zoeken naar Google en IE naar Bing, zorgt dit misschien voor problemen en hoe zet ik dat automatisch zoeken dan uit?
     
  9. Oizopower

    Oizopower Forum Member

    Berichten:
    6
    Zelfde verhaal hier, schijnt een storing @ ziggo te zijn.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 sep 2009
  10. Gizmo©

    Gizmo© Forum Member

    Berichten:
    598
    Alweer??? Hebben ze een paar weken geleden ook al last van.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina