1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Eindelijk het nieuwe docsis 3.0 modem, maar er is een probleem met activeren

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door meermeer, 13 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier ook zo. Zojuist eindelijk nieuwe modem ontvangen. Maar activeren ging helaas niet. Even gebeld met de HD, en ja hoor ze kampen inderdaad vandaag met een zgn. Activatie storing, het zou als het goed was morgenmiddag weer opgelost moeten zijn. Anyways, heb mn oude modem er maar weer tussengezet. :)
     
  2. Hmm doet die het nog dan? Ik begin een beetje gestoord te raken na twee dagen geen kabelinternet ;)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2009
  3. Dit is wel k*t zeg.
    Heb ik net m'n nieuwe modem kan ik hem dus niet activeren door de interne storing. Minpunten voor Ziggo
     
  4. Zo welkom allemaal, ben gloednieuw hier op het forum.. Een paar dagen geleden kreeg ik ook de mail van de nieuwe modem en die is vandaag netjes afgeleverd door TNT, na een uur proberen ondanks het branden van alle lampjes (tel knippert nog wel) ging ik me eens afvragen of het wat anders kon zijn.. Net dit handige forum ontdekt en begrijp dus dat er een storing is met activatie en landelijk speelt.. jammer maar helaas.. dan maar even wachten, is niet anders.. :wink: Net het "oude" modem teruggezet en dat werkt in ieder geval nog wel goed.
     
  5. Ja, heb 4 uur lopen 'klooien' :) Toen maar opgegeven :) Dit gepost, en dat had ik dus eerder moeten doen:)
     
  6. Er is op dit moment een storing gaande met betrekking tot het activeren van modems. Ik zou zeggen probeer het vanavond laat of morgen anders nog eens.

    je doet niks verkeerds namelijk.
     
  7. Hier zelfde probleem

    Hier exact zelfde probleem.
    Kan niet activeren ook niet via HD. HD dame spreekt over grote storing.

    :censored:
     
  8. Inderdaad Minpunten daar, net modem gehad en proberen te activeren maar dit lukt niet zelf en ook de helpdesk kan dit niet. Snel mijn oude modem weer aangesloten want anders kon je ook niet bellen.
    Ben benieuwd hoe lang dit weer gaat duren, ....ZIGGo verhoogt de snelheid in .... = Lees Weer problemen HAHA
     
  9. Het nieuwe modem is gisteren binnengekomen.

    Maar helaas geen groot succes.
    Heb geen internet en ook geen telefoon.

    Kan nog niets een de activatie doen.
    Ziggo al 2x gebelt maar kreeg de laatste keer te horen dat er problemen zijn met de activatie van 3.0 modems.


    Kreeg te horen dat ik maar zolang het oude modem moest gebruiken totdat de problemen opgelost.

    Ik vraag dus: hoe weet ik dat dan.
    Moest maar even het docsis 3.0 maar weer eens aansluiten.

    Nee, aan terugbellen doen ze niet!!!!

    Dat is dus de klantenservice van Ziggo :evil:

    Wie kan helpen of heeft ook deze problemen
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina