1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Eindelijk het nieuwe docsis 3.0 modem, maar er is een probleem met activeren

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door meermeer, 13 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Math22

    Math22 Forum Member

    Berichten:
    14
    Of ik nieuwe firmware moet hebben weet ik niet maar wat ik schrijf zijn mijn ervaringen die ik niet dikker maak dan ze zijn het zijn gewoon feiten die ik heb opgeschreven. Het is toch van de zotte dat Ziggo al zo lang negatief in het nieuws is in allerlei media. Als ik zo bij mijn baas presteer, dan was ik er al lang uit gevlogen. en dan de directeuren en managers maar dikke salarissen opstrijken en dat terwijl een en ander al heel lang niet fatsoenlijk werkt. Moet ik er ook nog eerlijkheidshalve bij zeggen dat mijn verbinding met het oude modem al maanden werkt zonder noemenswaardige problmen. Maar hier gaat het niet om mij maar om heel veel mensen met de zelfde problemen. De postbode gisteren vertelde dat hij zijn hele bus vol had liggen met modems die hij gisteren moest bezorgen. En allemaal maar bellen met HD $$$$$$$$$$$$$$$$
     
  2. GameUnit

    GameUnit Forum Member

    Berichten:
    93
    Net nog even gebeld naar de HD, kreeg al meteen te horen na het invoeren van mijn postcode (6372), dat het niet mogelijk was om het modem online te krijgen. Onze excuses voor het ongemak. Ok dit gaat dus nog even duren. Blij dat ik mn oude modem nog heb :pompom:
     
  3. Math22

    Math22 Forum Member

    Berichten:
    14
    Activeren modem

    Ik heb nu net gebeld 13:16 en krijg te horen dat het modem activeren niet megelijk is.

    M
     
  4. elasticasteroid

    elasticasteroid New Member

    Berichten:
    4
    Wat? Je belt om je modem te activeren?

    Mvgr,
    wietze
     
  5. matijn

    matijn New Member

    Berichten:
    3
    Ongelooflijk! Wat een miscommunicatie daar :cry:
    Wat ik gedaan heb 0900-1884
    Storing - Internet

    Kunt u mij helpen de modem te activeren.
    Klantnummer
    adres, huisnr
    cmac nummer (staat op plakkertje bij het modem)

    Tada, reboot, tada, router erin, tada internet
     
  6. elasticasteroid

    elasticasteroid New Member

    Berichten:
    4
    Zodra ik door de lijn heenkom direct even proberen dan :)

    Wietze
     
  7. bor

    bor Forum Member

    Berichten:
    7

    Dat hebben velen gisteren gedaan.... Ik belde gisteren om 18:00 en de helpdesk mevrouw werkte vanaf 17:00, ik was nummer 15. Klantnummer, huisnummer imac-nummer doorgegeven en het zou goedkomen die avond, of morgen (vandaag dus). Ik denk dat ik vanavond de oude modem maar weer ga herplaatsen tot nader bericht. :sleep:
     
  8. cafuut

    cafuut Forum Member

    Berichten:
    5
    Hier ook net 10 min. geleden gewoon geactiveerd via HD, en eindelijk van af van die stomme ping van 42m/s, nu netjes 10 en volledige snelheid.
     
  9. bor

    bor Forum Member

    Berichten:
    7
    Toch weer even gebeld net met HD, en modem is aangemeld en werkt.
     
  10. pbmand

    pbmand Forum Member

    Berichten:
    5
    Toen je belde had je toen de nieuwe modem al aangesloten of belde je mobiel?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina