1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Sony 40 z5500

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door OJCH, 13 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ik weet het niet, ik zou dit moeten bekijken met een debugger.
    Ik wil je adviseren een andere CAM te proberen, hoewel ik de TV hier het meest verdacht vindt.
     
  2. ...ik zou al lang een nieuwe geprobeerd hebben, als ik deze terug kon brengen, maar zoals eerder aangegeven ze nemen het niet terug (het is een gesealde box met smartcard)

    dit is dus weer een typische kastje-muur situatie!!!

    kan ik van Ziggo bevestiging krijgen dat ik de CAM module kan retourneren voor het betaalde geld?!?
     
  3. vraag ze dan eerst eens of ze je CAM in een andere TV willen testen. Als de CAM daar ook niet werkt dan heb je toch recht op een vervangend exemplaar, dat staat toch los van de smartcard. Er worden binnenkort ook losse CAM's uitgeleverd dus het ruilen van de CAM moet geen probleem zijn voor een dealer.
     
  4. De losse CAM kan een oplossing zijn, dit exemplaar doet het namelijk prima in de andere tv's (alleen andere modellen) en dus gaan ze ervan uit dat het goed is..
     
  5. Ik heb sinds gisteren een Sony 40Z5500 en een nieuwe smartcard en ci+. Kaart geactiveerd, in die module gedaan, module in de tv en hij herkent m. Nu krijg ik een paar seconde 'authenticatie start' en vervolgens gaat hij weer terug naar 'geen programma's geïnstalleerd' en blijft daar staan. Er gebeurt verder niks, iemand die weet wat ik fout doe?
     
  6. Update

    Na het omruilen van de ci+ module bleef het probleem hetzelfde. Uiteindelijk naar de leverancier van de TV gegaan en heb met veel moeite het toestel ogeruild.

    Tot mijn verbazing stond in de TV al de laatste firmware 1.600EA.

    Na de authenticatie ging alles meteen goed! Het hele probleem lag dus aan het toestel.

    Nu, twee maanden na de aankoop, voel ik me een beetje gelukkig.

    Groet,
    Fan
     
  7. Ja, JW, je hebt gelijk, ik heb dan ook de link hiernaartoe ook daar geplaatst.

    Groet,
    Fan
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina