1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Waarom ondersteunt Ziggo niet alle CI+ TVs?

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door Lammersh, 13 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoals ik het gelezen heb, sloeg dat machtsmisbruik op het op zwart zetten van niet gecertificeerde combinaties. En dat zie ik ook zo, er is een verschil tussen niet ondersteunen (wat Ziggo zegt over de werking van AlphaCrypt in CI televisies en CI+ modules in niet gecertificeerde toestellen) en blokkeren (wat Ziggo aankondigt voor Alphacrypt in CI+ televisies, ook al werkt die combinatie op dit moment goed). Dat blokkeren vind ik machtsmisbruik.
     
  2. Ik bedoelde ook TV's met CI+ slot. Zoals ArChie eerder zei: "Ziggo certificeert geen CI+".
    Ik was in de veronderstelling dat je dat wel zou begrijpen! Maar ik heb duidelijk misgegokt!
    Overigens doet dit niets af aan mijn eerdere post.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 aug 2009
  3. Dat lijkt me nou juist het geval als er geen certificering zou zijn. Het aantal klachten gaat vermoedelijk omlaag, míts door de Ziggo certificering CI+ goed functioneert. Dat laatste ligt natuurlijk bij Ziggo. Het is maar de vraag hoe ze dat gaan doen, maar ik ben blij met het initiatief.
     
  4. Ik sta open voor de aanwezigheid van Philips op het forum, de vraag is mij kennelijk ontgaan, dus heb ik hier ook niet eerder een reactie op kunnen geven. In het lange bestaan van het forum en zijn voorganger waar ik ook actief was (TVhomeforum) is slechts één fabrikant actief geweest n.l. Panasonic.
     
  5. @anoniem. Ik weet natuurlijk niet waar jij je in de organisatie van Ziggo bevindt. Heb jij directe relaties en regelmatig overleg met Philips (of misschien één van je directe collega's)?
    Dan zul jij (of één van je collega's) in zo'n overleg kunnen vragen of Philips zich door één van zijn medewerkers wil laten vertegenwoordigen op dit forum. Ik ben bang dat ik het antwoord al weet, maar "niet geschoten is altijd mis".
     
  6. Zeg ik, dat internet, telefonie en de service daarbij voor mij uitstekend heeft gewerkt tot nu toe.
    Krijg ik vervolgens geen enkele reactie van onze mede Ziggo forumleden.

    Het lijkt of ik niets goed kan doen. Als ik kritiek heb dan hoor ik dat gelijk (alsof ik anti Ziggo ben), en als ik een pluim uitdeel, hoor je niemand! Vind ik op mijn beurt weer erg flauw!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 aug 2009
  7. :thumb up:
     
  8. Hierbij de pluim. :thumb up:
    Echter zodra je op dit forum positief bent over Ziggo ben je gelijk een Ziggolover, is je loonstrook van Ziggo en ga zo maar door...

    Met kritiek is niets mis mee. Hoewel ik van mening ben dat het glas hier op het forum vaker half leeg is dan half vol.
     
  9. Je weet het geen bericht goed bericht.:thumb up:
     
  10. Heb je soms aandelen Ziggo ofzo? :wink:

    Neehoor, het werkt inderdaad allemaal vaker wel dan niet. En het probleem is ook eigenlijk nooit dat iets het niet (goed) doet - dat kan overal voorkomen. Het is altijd de communicatie eromheen. En de echte techneuten bij Ziggo weten alles, maar hoe verder naar buiten toe, hoe minder afdelingen weten. En de klanten staan in de allerbuitenste ring en weten niets. Mensen die het niet weten, gaan zelf plaatjes inkleuren en daardoor ontstaan juist verkeerde beelden.

    Overigens heb ik ook al een paar jaar geen storing gehad met mijn Tele2 ADSL en Telefonie!! :)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina