1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Waarom ondersteunt Ziggo niet alle CI+ TVs?

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door Lammersh, 13 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De reeds verkochte TV's hebben een sofware probleem die t/m heden nog niet opgelost is door Philips. Philips moet eerst een update uitbrengen om dit te herstellen.
     
  2. Bah, vervelend dat Ziggo en Philips nu zo in de clinch liggen.
    Hopen maar dat ze er gauw uitkomen!

    Ik had mijn CI+ tv wél gekocht toch wel een beetje in de veronderstelling dat CI+ CI+ was en de Ziggo CAM dus gewoon zou gaan werken (eigenlijk al direct, zonder nodige software-updates... En of dat slim is, ik koop een bekend merk met de juiste interface en niet een of ander joko-choco merk dusja)
     
  3. Daar lijkt het idd op, maar ik krijg de indruk (althans zo komt het op mij over), dat de grote spelers op de "TV-markt" (Philips, Sony, Lg, Samsung etc.) zich wel aan de CI+ standaard houden (waar is het anders een standaard voor), maar dat Ziggo allerlei additionele eisen stelt. En tja, de vraag is of en in hoeverre de diverse TV-merken daar in mee willen gaan.
    Blijkbaar Sony en Lg wel, maar ik heb geen idee hoe het met Philips zit.
     
  4. Waar haal je deze onzin vandaan? :no:

    Lees de eerdere postings van mijn collega "Anoniem" maar eens...
     
  5. Het lijkt mij verstandig om ook eens eerder postings over dit onderwerp te lezen.:no:

    Ik denk dat je niet kan ontkennen dat er niets aan de hand is. Er is van Philips nog niet, maar dan ook niets bekend gemaakt naar de gebruikers, alleen maar de kreten software klopt niet en afwachten.
     
  6. Wellicht moet je dan maar eens praten met je 'eigen' mensen bij ziggo en met Anoniem en overleggen met Philips welk 'verhaal' je nu naar buiten brengt. Ze spreken elkaar namelijk allemaal tegen en geven elkaar de schuld.
    Je kan inderdaad niet ontkennen dat er problemen zijn tussen ziggo en philips. Ik hoop dat ze opgelost worden, want anders dan gaat ziggo hier alsnog de deur uit.
     
  7. ik denk ook dat er meer aan de hand is dan alleen die software.
    philips tv,s die CI+ hebben doen aan die norm .
    en ik begrijp ook niet dat het allemaal zo lang moet duren .
    en hoe gaat het met phillips tv,s in het buitenland op de kabel ?
    ik ben in afwachting, heb ook een Phillips tv en dat zullen er wel meer zijn in het ziggo gebied.
    trouwens phillips zegt dat er niets aan de hand is met een toestellen en dat het wachten is op ziggo.
     
  8. Zinsnede uit een ontvangen mail van Philips:
    “Ziggo zou al een jaar een CAM uitbrengen die compatibel zijn met onze TV's.”
    Ik denk dat hier het probleem ligt, Ziggo zal best wel veel aanvullende eisen hebben waar Philips niet mee kan leven.

    Misschien kan Anoniem eens een verzoek neerleggen bij Philip om ook eens te reageren op dit forum.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 aug 2009

  9. Hieruit blijkt dat de helpdesk van Philips ook niet op de hoogte is wat er speelt. Een jaar geleden was er uberhaupt nog geen CI+. Wij hebben altijd aangegeven dat we alleen CI+ oplossingen ondersteunen.
     

  10. Beste Anoniem,

    Kunnen wij uit deze zinsnedealleen CI+ oplossingen ondersteunen. opmaken dat er meer problemen zijn met de toestellen?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina