1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Decoder geheel uit

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door marivermeer, 13 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Er zijn ook andere updates, zoals zenders die naar andere frequenties gaan...
     
  2. Dat los ik op door 1x per maand even de zenders te laten zoeken.
     
  3. Altijd van te voren gewaaschuwd! OMG wat doe ik verkeerd dan.
    Ik hoor echt werkelijk nooit wat van ziggo ook niet dat je decoder
    opnieuw geinstalleerd moest worden nadat ned 1,2 en 3 in HD kwamen.
    Of dat ze werkzaamheden haden in de buurt en ik daardoor geen TV internet en telefonie meer heb etc.
     
  4. Het was me meer te doen om vakantieperiodes, maar goed je hebt me wel op een idee gebracht met energiebesparen, 2 euro zeg je das bijna 17 cent per maand.
    Weer een meevaller op ons voorschot van 48 euro per maand.
    Zo zie je maar alle beetjes helpen.

    Man man wat een onzinnige antwoorden van sommigen.

    Voor diegene die een fatsoenlijk antwoord gaven, bedankt.
    Gooi er maar een slot op want dit wordt oneindig gezever

    Mod-opmerking:
    Off-topic antwoorden zijn verplaatst naar de prullenbak.
    Het slotje erop is om nieuwe off-topic berichten te voorkomen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 aug 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina