1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

LED versies

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door luclin, 13 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Damn dat is echt balen. Heb meteen aan de bel getrokken bij de Mediamarkt, want daar heb ik de tv gekocht en hebben ze mij aangegeven dat deze tv geschikt is voor CI+..... Dus niet.... Ben benieuwd of de Mediamarkt nog iets voor me gaat doen (zal wel niet....)
     
  2. heb je ook toegang tot test tv lab? (of zoiets)
    misschien kan iemand een soort foto rondleiding van test tv lab maken.:mrgreen:
    Zodat we weten hoe en wat hebben ze getest.

    Het is maar een idee...
    Want sommigen zitten te balen dat jullie nooit sneller kunnen werken, niet waar ziggo gebruikers?
     
  3. Hartelijk dank voor uw reactie.



    De informatie die u heeft gelezen is juist. De toestellenmet een WXXN
    zijn inderdaad niet geschikt voor ontvangst van CI+, dezetoestellen
    zijn voor gebruik met KPN. De toestellen met PXXN zijn wel geschikt voor
    CI+ en voor gebruik met Ziggo. Dit is helaas niet software of
    hardwarematig aan te passen
    .
    Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Contact
    Centre op het nummer 0900 – SAMSUNG (0900-7267864). Vergeet u dan niet
    uw klantnummer te vermelden, zodat wij u beter en sneller van dienst
    kunnen zijn.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Lida Bauman
    Contact Centre Medewerker
    Samsung Electronics Benelux B.V.

    www.samsung.com


    Commentaar:
    ben zelf sinds een maand de bezitter van een WX toestel

    Dus geen hulp van Samsung te verwachten, terwijl ze willens en wetens toestellen verkopen die niet voor CI+ geschikt zijn.

    Het was een kleine moeite om de verkopers van de juiste informatie te voorzien, zodat die hun klanten beter hadden kunnen informeren over wel of geen CI+
     
  4. Denk niet dat je met je vinger naar Samsung moet wijzen. De verkopers dienen dit gewoon te weten.
     
  5. Ik heb zojuist me ue40b6000vwxxn omgeruild voor een ue40b6000vpxxn.

    Ik heb een goed gesprek gehad met mijn leverancier :lol: (erg coulant!!!!!!!!)

    Ik heb wel gemerkt dat meerdere verkopers er geen kaas van heeft gegeten waar Ziggo mee bezig is.. Ik had ze er op moeten wijzen dat er in de handleiding duidelijk aangegeven staat welke modellen de CI+ module aanboord hebben.


    Ik heb de alphacrypt module ook gehad, en daar van merkte ik steeds vertragingen, wellicht had ik iets meer research moeten doen voordat ik hem weer terugbracht....:oops:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 aug 2009
  6. Ik heb twee maanden geleden ook een nieuwe lcd gekocht(Samsung), ik had me nog niet eens verdiept in hele CI+ gebeuren en wist ook niet welke lcd/led's 'ondersteund' werden. Gelukkig heb ik een P serie :rolleyes:. De informatie is wel te vinden op Samsung, maar een beetje omslachtig allemaal.
     

  7. Verkopers hebben pas een week geleden bericht gehad van Samsung.

    Ondanks dat er nog geen oplossing van SAMSUNG is, heeft de verkoper de enige in voorraad zijnde 40B6000VP direct omgeruild.

    HULDE AAN PRIJSTOPPER.
     

  8. Tuurlijk, dat zou ik ook als verkoper zeggen.
     

  9. Hoe lang nog :oops:
     
  10. Inderdaad zeg. Ik zit echt met smart te wachten op enerzijds de CAM en anderzijds de lijst met LED versies.. Heb zelf een 32 inch UE32B6000 uit een VP serie, dus ik maak me geen zorgen... maar toch is een beetje zekerheid altijd lekker.

    Maar dat die CAM er pas eind september is... :cry: om te janken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina