1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

telefonie

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Betty60, 12 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Telefoon dood in/uit

    Dag allen,

    Sinds gisteren is acuut onze draadloze telefoon
    (jaren goed functionerend) dood voor zenden en ontvangen. TV en internet functioneren goed.
    Modem ARRIS TM702B, router LINKSYS,altijd goed
    functionerend.
    Het tel.1 lampje (waarop de tel.aangesloten) knippert,
    wat zou wijzen op de haak eraf,maar dat is niet het
    geval, ook niet met een geleende telefoon.
    Meerdere malen gereset, langer dan 1 minuut, ook met alle kabels eruit. De klacht al gemaild naar ZIGGO
    maar misschien kan iemand mij eerder verder helpen.
    Bij voorbaat dank, Jan
     
  2. Telefoon dood in/uit opgelost

    Probleem zat in een van de twee telefoonkabels die met een splitter in het modem zat, of in een van de 2 basisstations voor draadloze telefoon. Na verwijdering van 1 van de 2 doet telefoon het weer.
    Groet, Jan
     
  3. Klopt, het moet allemaal wat beter is de administratie van ziggo, maar dat is wel het grootste en bekendse probleem van ziggo.
    Ben het trouwens niet helemaal met je eens, want wat ik van je begrijp heb je de nummers dus wel gebeld en dient er dus voor te betalen. Het wordt alleen te laat in rekening gebracht.

    kort door de bocht vind jij dus dat als je een nieuwe televisie op internet besteld in december 2008 van €2000 en je kiest voor automatische incasso, en dit bedrijf schrijft door een administratieve fout €1999 in januari af, ze geen recht meer hebben op die euro? en deze in maart alsnog af te schrijven? Terwijl jij wist dat je iets voor 2000 euro aan hebt geschaft?

    Het is dus niet erg netjes van ziggo, die moet haar zaken beter op orde stellen, maar voor verbruik moet nou eenmaal betaald worden. Het jammere is alleen dat alle bedrijven nu eenmaal sneller zijn in incasseren bij de klant dan andersom........
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina