1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Traag Internet

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Bertje B, 12 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds 6 augustus, hebben we Alles in 1 Extra. Daarvoor heb ik altijd het Z3 abbonement gehad (14/02/2000) toen het nog "Castel @home" heette.

    Maar sinds dat we het hebben aangevraagd (Allesin1Extra) op 15/07/2009.. heb ik flink wat storingen gehad met Z3.. en nu ook met Alles in 1 Extra. Na installatie op 06/08/2009 ging alles goed, snel internet, telefoon wat ook al gelijk deed. (Oude nummer behouden) 07/08/2009 ging ook alles goed.

    Maar op zaterdag 08/08/2009 om de 15 minuten lag internet eruit, modem gereset. 30 tot 60 minuten de voeding er af gehaald. maar niks hielp. Was een storing in mijn regio, werd er gezegd door de Helpdesk. Zondag precies hetzelfde... maar nu ook maar 1MBps down en wel de "normale" 4.48Mbps up.

    10/08/2009 Weer hetzelfde liedje, diverse keren gereset.
    S'avonds werd ik gebeld door de Helpdesk, of het nog steeds zo was. Toen had ik weer de normale snelheiden. Moest het even aanzien zei de medewerker, anders moest ik maar weer contact op nemen.

    11/08/2009 Dinsdag en Woensdag 12/08/2009 Weer traag maar nu maar met 0,5 MBps Down.. Daar wordt je echt vrolijk van :no: Zojuist de Helpdesk gebeld, die zei dat er geen storing in mijn regio was. Dus maar doorgegeven aan de technici, ik word er nog over terug gebeld.

    Dus afwachten maar...

    Iemand een idee? Zit geen router tussen, dus rechtstreeks naar de pc toe. Het is een Ubee Kabelmodem

    Groetjes Bertje
     
  2. Regio 7906 is op dit moment niet vooruit te branden...

    Het laden van deze reageer pagina duurde ongeveer 15 seconden.... WTF??
     
  3. Hier vandaag ook brak :(
    40 tot 80% packet loss op ping naar ziggo-gebruikers.nl (vanaf PC en linux firewall).
    Na een reset van 't modem gaat 't een klein half uur goed... Geen storing bekend volgens ziggo.nl.
    Ik ga 't maar ff melden bij de HD.

    Edit 23:15u
    Na 2 herstarts van m'n kabelmodem lijkt de verbinding nu stabiel EN met de nieuwe snelheden :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina