1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storingsmelding

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Henry Leenheers, 12 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanaf gisteravond 20.00 uur tot dit moment 0.30 uur geen Internet.
    Gratis Netwerk Info telefoon van Ziggo gebeld............... Tot het laatste moment werd medegedeeld dat er in mijn regio (5235) géén onderhoud was en géén storing. Dus vervolgens de helpdesk (Niet gratis dus) gebeld. Tijdens het keuzemenu wordt al medegedeeld dat er in mijn regio een storing is !!!
    Wie snapt dit nu nog ???? Heb dit al meerdere malen geconstateerd de laatste jaren, al vaak over geklaagd bij Ziggo, zonder resultaat dus.

    Vraag: Is er iemand van Ziggo die mij kan uitleggen waarom tijdens een storing VAAK het gratis nummer géén storing vermeld, terwijl het betaalnummer wél een storing vermeld? En waarom wordt een storing niet onmiddellijk op het gratis nummer vermeld ? Ik dank U !
     
  2. Omdat ze je geld willen aftroggelen, daarom. Zie bijvoorbeeld mijn waarschuwings topic over de nieuwe Arris TM702B modem. Er schijnt een bekend probleem mee te zijn, in ieder geval in mijn regio, maar mogelijk zelfs in heel Nederland, maar hierover staat niets op de website. Als je echter belt, krijg je van de medewerkers te horen dat het hier een bekend probleem betreft dat volgende week à eind van de maand hopelijk opgelost wordt door middel van een firmware update. Tot dan zullen er dus mensen met Ziggo blijven bellen voor dit bekende probleem, iets wat zij zeer eenvoudig kunnen voorkomen door een melding op de website te plaatsen. Maar ja, dan vangen zij niet zoveel-cent-per-minuut. :evil:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina