1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wegvallend Internet en telefoon

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Yussi, 11 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wegvallend signaal

    Wie heeft er ook problemen met het wegvallen van het signaal in het weekend? Mijn internet verbinding lijkt wel een hartslag. 10 sec. verbinding, 10 sec geen verbinding.
    Ik heb sinds 2 weken het nieuwe arres modem en heb veel problemen in het weekend en als het sávond wat drukker is.:no:
     
  2. Sinds ik het nieuwe Arris modem heb ( ca 2 1/2 maand) is het een drama. Klaag al vanaf begin over een steeds resettend modem. Enkele modems en monteur verder kreeg ik dan te horen dat het een bekend probleem is.
    Laatst is het modem gedurende de nacht en ochtend 29 x gereset.
    Hopelijk krijg ik binnenkort de beloofde firmware update. Tot die tijd moest ik gewoon maar even volhouden.. Wel blijf ik uiteraard maandelijks de volle bak betalen, voor een gammele verbinding :evil:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina