1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Stilstaand beeld op HD zenders

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door jaksmit, 11 aug 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Beste Infje,
    Ik ben te voorbarig geweest.
    Ik heb vanavond op Ned 3 HD het aantal artefacts opgenomen.
    In 33 minuten voetbal 20 artefacts waargenomen, dus 1 per anderhalve minuut!
    Het ging zo iriteren, dat ik maar naar Ned. 1 overschakelt heb.
    Ik heb de storing opgenomen,als tzt een Ziggo monteur belangstelling heeft kan hij komen kijken.
    Vr.gr JanvdB
    Loewe Compose - Alphacrypt.
     
  2. Nu zou een werkende usb of Netwerk verbindig handig zijn .... :)
     
  3. Bij mij was Zurich-Real Madrid 5-2! Beeld was een dramatisch en meer storingen dan normaal.
     
  4. Ik heb zojuist de opname van 30 min. voetbal op Ned 3 HD bekeken.
    Er zouden 30 artefacts op moeten staan.
    Helaas, ze zijn als zodanig niet! zichtbaar.
    Het enige wat ik waarneem, in een fractie van een seconde, is een stilstaand beeld gepaard gaant met een hickup in het geluid.
    Dus ik kan het helaas niet demonstreren mocht er een Ziggo monteur er nieuwsgierig naar zijn.
    Wie weet de oplossing?
    Vr.gr JanvdB.
     
  5. Jan ik begrijp je probleem niet helemaal. Als er een monteur bij je komt kan deze gewoon naar NED 1,2 of 3 kijken en zie hij de artefacten zelf.

    Ook kan je via menu, systeem, info zelf je signaal en kwaliteit en schommelingen hierin waarnemen.

    Beide zijn meer dan genoeg info voor een monteur.
    Overigens heb ik vandaag weer gebeld met Ziggo en er word aan het probleem gewerkt. Heb hier bijzonder weinig vertrouwen in.
    Compensatie is ook niet mogelijk omdat de HD zenders ( 1,2,3) gratis aangeboden worden, wat natuurlijk nergens op slaat omdat je wel betaald voor je abonnementen.

    Hoogtepunt was de opmerking van de helpdeskmedewerker ***) dat ik natuurlijk altijd nog mijn abonnementen op kon zeggen:evil:

    Niet elke Ziggo helpdeskmedewerker is zo goed als de andere.

    Ik ben klaar met dit probleem en als dit in oktober/november niet opgezegd is zeg ik alles op en stap over naar UPC.

    ***) mod edit : Lees de forum regels, namen van medewerkers zijn niet toegestaan.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 sep 2009
  6. Beste Donbakero,
    Bij mij zijn de artefacts in de avond het sterkst aanwezig.
    Het dieptepunt was gisterenavond tijdens de voetbalwedstrijd op Ned 3 HD.
    Overigens, zie ik tijdens een artefact geen afwijkingen in kwaliteit( 100%)
    signaal(86 %) Ber(0 E5).
    Ik heb 1 maal gehad dat de kwaliteit helemaal( fractie van 1 seconde) weg viel, maar toen was de storing over het hele scherm.
    Ik heb getracht de tech. helpdesk te bellen, maar dat kun je wel vergeten.
    Je komt er niet door.
    Toen maar een melding gemaakt via de Ziggo-WEBSITE.
    Ik heb overigens in dat bericht vermeld dat ik een Loewe TV met Alphacrypt had.
    Ik kreeg bericht terug van Ziggo, ik moest maar mijn decoder( die ik niet heb) resetten, en als dat niet hielp de tech.helpdesk bellen.
    Hier wordt ik zo droevig van.............
    Zo een opmerking tegen jou, je kunt altijd nog je abo opzeggen.
    Het is te gek voor woorden.
    Het wordt tijd dat er flink concurentie op de kabel komt.
    Ik zelf loop met de plannen rond, mijn sat. tuner, die in de Loewe TV zit maar operationeel te maken.
    Ben ik waarschijnlijk van dit gedoe af.
    Ik heb begrip dat er een storing kan zijn, maar meldt dat dan op je site!
    Ziggo.
    Wil je mij middels dit forum op de hoogte houden als er positief nieuws is?
    Andersom zal dat ook melden, alles ter lering, en vermaak?
    Vr.gr JanvdB
     
  7. Jan, wil je dan wel ergens anders een draadje openen, aangezien het hier over de Cisco 8455DVB gaat en niet over een Alphacrypt.
     
  8. Begrepen, sorry.
    Vr,gr JanvdB
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina